سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بوکان از کشف و توقیف ادوات صیادی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

آوات بازیار سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر صید غیر مجاز ماهی در رودخانه زرینه رود، مامورین این اداره شبانه به محل رودخانه عزیمت و مسیر‌های آن را مورد پایش و کنترل قرار دادند.

او افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست در قسمتی از رودخانه زرینه صیادان متخلف را مشاهده می‌کنند که این متخلفان با دیدن مامورین از محل متواری می‌شوند.

به گفته بازیار، از این متخلفان تعداد ۵۰ قطعه ماهی به همراه ۳ رشته تور دامی غیر مجاز کشف شده است و مراحل شناسایی متخلفان ادامه دارد.

بازیار تاکید کرد: از تمام شهروندان خاضعانه خواهشمندیم که جدا از مکانیزم‌ها و دستورالعمل‌ها، به طبیعت و حیات وحش که نعمتی برای امروز و امانتی گران بها برای آیندگان است، احترام بگذارند و حدالامکان بگذارند که طبیعت و نگین‌های زیبنده آن آسوده خاطر و آزادانه نفس بکشند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بوکان در پایان اظهارداشت: این سازمان توسط سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت شکایات و گزارشات زیست محیطی مردم از طریق تلفن ثابت و همراه به صورت شبانه روزی و بدون نیاز حضور مردم در ادارات در سراسر کشور می‌باشد.
 
انتهای پیام/م
 

توقیف ادوات صیادی غیرمجاز

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.