فرماندار گرگان از بسیج دستگاه‌های اجرایی و تیم‌های نظارتی در بازار برای کنترل قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، محمد حمیدی فرماندار گرگان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با اشاره به اجرای مدیریت سوخت گفت: افزایش قیمت در جلسه سران قوا تصمیم‌گیری شده است و همه ما موظف به اجرای سیاست‌های ترسیم شده هستیم.


محمد حمیدی خطاب به مسوولان اجرایی با تاکید بر اینکه نباید در سیستم اجرایی دولت نسبت به اجرای این طرح چند صدایی داشته باشیم، گفت: همه در اجرای سیاست‌های دولت حرکت کنیم، دستگاه‌های اجرایی و تیم‌های نظارتی بسیج شدند تا کنترل قیمت‌ها در سطح بازار داشته باشیم.


فرماندار گرگان درباره خودرو‌های دارای سی. ان. جی افزود: در این راستا شاهد سوءاستفاده افرادی هستیم که خودرو‌های بنزینی را تبدیل به گازسوز می‌کنند و باید در کمیته استانی این مسئله بررسی شود تا راهکاری پیدا کنیم.


حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که طرح کاهش مخاطرات رودخانه زیارت باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: اگر پیش‌بینی‌های لازم قبل از وقوع بحران‌های طبیعی شود شاهد کمترین خسارت‌های احتمالی خواهیم بود.

 

فرماندار گرگان به افزایش مطالبات و بدهی شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها باید در این زمینه دقت کنند و راهکاری اتخاذ کرده تا دچار مشکل نشوند.

 

حمیدی با بیان اینکه استعلام واحد‌های صنفی از شهرداری‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد از لزوم اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.

 

حمیدی تاکید کرد: در توزیع اعتبارات استانی رویکرد ما به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بود و بیشترین تخصیص اعتبارات به زیرساخت‌های روستایی، کشاورزی، نوسازی مدارس، راه و شهرسازی بوده است و در دهه فجر پروژه‌های زیادی را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

 

انتهای پیام / فا


نظارت‌ها بر بازار بیشتر می‌شود

برچسب ها: بنزین ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.