معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:۱۰۸ شهرداری در استان اصفهان در حال فعالیت و خدمت هستند که باید علاوه بر استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های شهرداری از ظرفیتِ مشوق‌های بودجه‌ای که در قانون دیده شده و ظرفیت طرح‌های مشارکتی استفاده شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار شاهین شهر گفت: شهرداری‌ها پیشرو در توسعه و خدمت رسانی به مردم هستند و لازمه این پیشرویی، برنامه ریزی دقیق، تعامل و همکاری با شورا‌ها و نهاد‌های اداری و همراهی با مردم است.

حجت الله غلامی افزود: ۱۰۸ شهرداری در استان اصفهان در حال فعالیت و خدمت هستند که باید علاوه بر استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های شهرداری از ظرفیتِ مشوق‌های بودجه‌ای که در قانون دیده شده و ظرفیت طرح‌های مشارکتی استفاده شود.

در این آیین حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر معرفی و از خدمات سه ماهه محمد علی عزیزی سرپرست شهرداری شاهین شهر قدردانی شد.

حمیدرضا فرهنگ در ۱۱ آبان با ۷ رأی موافق شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار شاهین‌شهر انتخاب شده بود.

حمید عشقی شهردار سابق شاهین شهر که ۲۲ مرداد امسال با مصوبه شورای شهر شاهین شهر به دلیل نبود احراز سکونت و تایید آن در کمیته تطبیق شهرستان از سمت خود عزل شده بود در این مراسم شرکت نکرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.