مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از شروع به کار سکوی تجارت الکترونیک پست، با عنوان «ستاپ» خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از شروع به کار سکوی تجارت الکترونیک پست، با عنوان «ستاپ» خبر داد و گفت : شرکت ملی پست در بازار پستی کشور و بین‌الملل مطابق با رویکرد اتحادیه پستی جهانی، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی پلتفرمی با عنوان سکوی تجارت الکترونیک در کل کشور کرده است.

او گفت : این اقدام زمینه را برای فعالیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ اینترنتی فراهم می‌سازد، به این معنی که هر تامین کننده می‌تواند با امکانات و سرویس‌هایی که شرکت پست ارائه می‌دهد، زنجیره ارزش را برای ارائه خدمات و محصولات خود به مشتری را تکمیل کند.

بهنیا گفت: کسب و کارهایی که محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کنند و قصد دارند با کمترین هزینه خدمات خود را مبتنی بر امکانات فضای مجازی به‌طور مستقیم به سراسر کشور گسترش دهند می‌توانند از سرویس‌های مشاوره شرکت پست کمک بگیرند که چگونه کسب و کار خود را با ستاپ رونق دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با تشریح عملکرد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در حوزه اشتغال، گفت: اساس ICT بر تحول، نوآوری و ابتکار خلاقانه است که این پتانسیل اغلب در جوانان دانشگاهی و تحصیل کرده استان دیده می‌شود.

بهنیا افزود: از این رو ایجاد اشتغال در این حوزه نیازمند توجه و برنامه‌ریزی هدفمند مسوُولان دانشگاه‌ها است که دانشجویان را در مسیر درست هدایت کنند تا بتوان از این استعدادها در راستای اشتغال و پیشرفت استان استفاده کرد.

او با اشاره به رواج فناوری اطلاعات و خدمات مبتنی بر ICT، افزود: با ورود ICT برخی مشاغل دستخوش تغییر شده و فرصت‌های جدید شغلی ایجاد و به همان اندازه مهارت و درآمد تولید می‌شود.

بهنیا گفت: واگذاری پروژه‌های بخش دولتی در استان به متخصصان بومی استان و ایجاد روحیه استارت‌آپی در دانشجویان و دانش آموختگان به منظور آمادگی برای راه‌اندازی تیم کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و حضور دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها در معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های دانشجویان به دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی از جمله راهکارهای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و ورود دانشجویان و دانش آموختگان به فضای کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات است.

او ایجاد روحیه استارت‌آپی در متقاضیان اشتغال را یکی از راهکارهای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید دانست.

 

 

انتهای پیام/د

کار سکوی تجارت الکترونیک پست، با عنوان «ستاپ» آغاز شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.