ملکشاهی گفت: مطابق قانون متقاضیان باید اصل مدرک تحصیلی و کپی آن را برای ثبت نام ارائه دهند.

مدرک تحصیلی مهم‌ترین مشکل متقاضیان استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نظام ملکشاهی معاون سیاسی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: مدرک تحصیلی مهم‌ترین مشکل متقاضیان ثبت‌نام در حوزه انتخابی تهران بوده است. جمع ثبت نامی‌های دیروز هم در وزارت کشور و هم در حوزه انتخابیه تهران، ۲۲۲ نفر بوده است؛ همچنین اکنون ۳۸ نفر در فرمانداری در حال ثبت نام هستند.

ملکشاهی ادامه داد: ثبت نام انتخابات قبلاً در فرمانداری برگزار می‌شد، اما اکنون برای راحتی داوطلبان و همه عوامل، مصلای تهران برای این کار در نظر گرفته شده است. خوشبختانه مشکل خاصی درباره با ثبت نام داوطلبان تاکنون نداشتیم، البته موضوعی که نگرانی‌هایی را ایجاد کرد، مدرک تحصیلی متقاضیان بود. در آیین‌نامه و در قانون قید شده که متقاضیان باید اصل مدرک تحصیلی و کپی آن را برای ثبت نام ارائه دهند، بسیاری از داوطلبان به هر دلیلی اصل مدرک تحصیلی خود را به همراه نداشتند، آنها می‌توانند از مراکز تحصیلی خود تاییدیه تحصیلی دریافت کنند و آن را ارائه دهند.

او افزود: توصیه ما به متقاضیان این است که تمامی سایت‌های مهم اعم از وزارت کشور، صدا و سیما استانداری و فرمانداری را بخوانند و تمام مدارک لازم را با خود به همراه داشته باشند تا در حوزه انتخابیه معطل نشوند.

ملکشاهی تصریح کرد: برابر با ماده ۲۹ طبق بند الف و ب، افراد مشغول به کار که باید استعفا دهند، حتما استعفانامه خود را باید به همراه داشته باشند که در حوزه انتخابیه مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

معاون سیاسی فرمانداری تهران اظهار کرد: برآورد ما بر این است که در حوزه انتخاب تهران ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر بیش از ۳ هزار نفر در انتخابات مجلس ثبت نام کنند. توصیه ما به داوطلبان این است که هر چه زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

او در پایان تصریح کرد: اکنون در حوزه انتخابیه فرمانداری تهران ۱۲۰ نفر مشغول به خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار