تقی زاده تمهیدات زمستانی دستگاه‌های مختلف برای بارش‌های زمستانی را تشریح کرد.


شهرداری‌ها مکلف به بازبینی تجهیزات و نیروی انسانی خود برای زمستان شدند / پیش بینی وزش باد و بارندگی پراکنده در عصر فردابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران عصر امروز در پایان جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران که در استانداری برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه امروز چهارمین جلسه شورای ترافیک استان تهران برگزار شد، گفت: اولین دستور در این جلسه در خصوص تمهیدات طرح‌های زمستانی بود که با توجه به اینکه در آستانه فصل زمستان هستیم و بارش برف داریم دستگاه‌ها مربوطه گزارشی از اقدامات خود برای این شرایط ارائه دادند.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: بر این اساس اکیپ‌های مربوطه در مسیرهای مواصلاتی مستقر هستند و در راه‌های روستایی هم امکانات و  تجهیزات مناسب مستقر می‌شوند.

او خاطر نشان کرد: قرار شد که راهداری محورهای مختلف را بازبینی کند و نقاطی را مثل تهران و فیروزکوه مهم است جهت تجهیز به انبار نمک اقدام لازم انجام شود.

تقی زاده بیان کرد: شهرداری‌های هم مکلف شده‌اند که کمک‌ها لازم را به راهداری ارائه دهند و شوراهای ترافیک شهرستان‌ها هم باید با این محوریت جلسه برگزار کنند تا کمک‌هایی را که می‌توانند به راهداری بدهند مشخص کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه شهرداری ‌ها مکلف شده‌اند نسبت به تجهیزات و نیروی انسانی خود بازبینی کنند، اظهار کرد: ما این کار را کردیم تا در مواقع لزوم سرویس دهی مناسبی صورت بگیرد.

او با بیان اینکه پیش بینی‌های هواشناسی نشان ‌می‌دهد باران‌های با شدت بالا خواهیم داشت، اظهار کرد: قرار شد که تمهیداتی در این خصوص انجام شود و اورژانس و راهور هم مکلف شدند که اقدامات لازم برای زمستان را مهیا کنند.

تقی زاده با اشاره به پایش‌هایی که از ایستگاه‌های مختلف در سطح تهران انجام شده است، اظهار کرد: با تمهیداتی که در چند روز گذشته داشتیم آلاینده‌ها در حد قابل قبولی هستند و لذا فردا مدارس تعطیل نیستند ولی محدودیت تردد کامیون‌ها و تعطیلی معادن شن و ماسه ادامه داد.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه فردا تا قبل از ظهر انباشت آلاینده‌ها را در حدی داریم که به حد اضطرار نمی‌رسد، گفت:‌ در عصر فردا هم شاهد وزش باد و بارندگی پراکنده خواهیم بود و لذا وضعیت مناسبی خواهیم داشت.

انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار شهری ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
بابا شهردار تهران حرف وزیر کشور رو نمیخونه چه برسه به معاون یه استاندار
البته خدایی شهردار تهران به لحاظ حساسیت و جارت سازمانی از استاندار بالاتره
آخرین اخبار