بازیگر سرشناس به اتهامات مطرح شده علیه او در خصوص یک آتش سوزی بزرگ واکنش نشان داد.

اتهام عجیب علیه بازیگر مرد مطرح و سرشناس خبرساز شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مطرح هالیوود، با نوشتن مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به اتهام حمایت مالی از سازمان‌های غیر دولتی مرتبط با آتش سوزی جنگل‌های آمازون واکنش نشان داد و اتهامات مطرح شده از سوی رئیس جمهور برزیل را رد کرد.


بیشتربخوانید: اظهارات جالب بازیگر ۷۲ ساله انگلیسی درباره ایران / کاملا شگفت زده‌ام؛ معرکه بود!


وی خاطرنشان کرد که از گروه‌هایی حمایت می‌کند که از اکوسیستم بی نظیر آمریکای جنوبی محافظت می‌کنند. این بازیگر اطمینان داد: " اگرچه آن‌ها شایسته حمایت هستند، اما ما سازمان‌های مورد نظر را تأمین مالی نکردیم. "

پیشتر در تاریخ ۳۰ نوامبر، رئیس جمهور برزیل، ژائیر بولسونارو گفته بود که دی کاپریو "به سازمان‌های غیر دولتی پول داده تا آمازون را آتش بزنند. "  به گفته وی، آن‌ها برای دریافت کمک‌های مالی از این بازیگر، عمداً جنگل‌ها را آتش زدند. بولسونارو گفت: " آن‌ها عکس می‌گیرند، به سازمان‌ها ارسال می‌کنند (برای محافظت از جنگل ها)، آن‌ها به این ترتیب آن را گسترش می‌دهند، سپس با دی کاپریو تماس می‌گیرند، وی ۵۰۰ هزار دلار به این سازمان می‌پردازد.

البته رئیس جمهور برزیل هیچ مدرکی برای سخنان خود ارائه نداده است.

در تابستان سال ۲۰۱۹ تعداد آتش سوزی جنگلی در آمازون نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد افزایش یافته است. اکولوژیست‌ها نگران سرنوشت این جنگل‌ها هستند، زیرا به دلیل مساحت و تراکم بسیار زیاد، آن‌ها بخش قابل توجهی از اکسیژن را در جو زمین تولید می‌کنند.

لئوناردو دی کاپریو یک فعال فعال محیط زیست است و در سراسر جهان با سخنرانی‌هایی را در مورد تغییرات آب و هوا ایراد می‌کند. این بازیگر حتی در سخنرانی جایزه اسکار خود در ۲۸ فوریه خواستار توجه به اوضاع زیست محیطی در جهان شد.

اتهام عجیب علیه بازیگر مرد مطرح و سرشناس خبرساز شد!

منبع: اسپوتنیک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار