نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان مرکزی به منظور معرفی زنان شاخص و توانمند در اراک برگزار می‌شود.

  نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اسفند ماه در اراکزهرا فرجی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان در اسفند ماه سال جاری در اراک خبر داد و گفت: این نمایشگاه از پنجم تا نهم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در اراک برگزار خواهد شد.

فرجی افزود: این نمایشگاه اسفندماه امسال در ۱۸۰ غرفه با ۲۲ محور فعالیت قابل عرضه در حوزه‌های هنری و حرفه‌ای، فعالیت‌های رسانه، فعالیت‌های بهداشتی درمانی امدادی و هیئت‌های انتظامی ورزشی و حوزه تحقیق و پژوهش و سایر فعالیت‌هایی که به نوعی خانم‌ها در آن مهارت دارد و توانمندی مشارکت دارند برگزار خواهد شد.

معرفی زنان شاخص و توانمند هدف نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان مرکزی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان مرکزی را معرفی زنان شاخص و توانمند، معرفی زمینه‌های فعالیت زنان و همچنین فرصت برای عرضه و فروش محصولات خانگی و کارگاهی زنان با اولویت زنان سرپرست خانوار دانست.

او از مشارکت ۴۲ دستگاه در برگزاری این نمایشگاه‌ها خبر داد و اضافه کرد: در این جلسه پیشنهاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان از سراسر استان با ترکیب بانوان توانمند در حوزه‌های مختلف در سطح شهر و روستا و همه ۱۲ شهرستان و استان در اسفند ماه مطرح شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.