۱۲ هزار و ۵۰۰ سالمند ساکن روستا‌ها تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ سالمند ۶۰ سال و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

او افزود: طرح شهید رجایی با هدف رفع نیاز‌های اقتصادی، تکریم از سالمندان نیازمند ساکن مناطق روستایی و عشایری و حمایت از آن‌ها اجرا می‌شود.

حیدری با بیان اینکه سالمندان تحت حمایت در این طرح از حمایت بیمه‌های اجتماعی برخوردار نیستند، اضافه کرد: سالمندان علاوه بر دریافت خدمات درمانی و بهداشتی از مراقبت‌های ویژه نیز برخوردار می‌شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دریافت وام قرض‌الحسنه، پرداخت کمک‌هزینه اجاره بهای مسکن و تأمین لوازم ضروری زندگی از جمله حمایت‌های این نهاد از سالمندان تحت حمایت طرح شهید رجایی است.

او با اشاره به اینکه در مجموع ۳۲ هزار و ۸۹ نفر سالمند بالای ۵۰ سال تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: سالمندان تحت حمایت این نهاد از خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات ویژه فرهنگی، پرداخت کمک معیشت و سبد غذایی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ن

حمایت کمیته امداد از ۳۲ هزار و ۸۹ نفر سالمند بالای ۵۰ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار