ستاد انتخابات مشهد امروز همزمان با ثبت نام نامزد‌های انتخاباتی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی در ستاد انتخابات از امروز تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد، گفت: ثبت‌نام نامزد‌ها در انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان نیز، از روز جمعه ۱۵ آذرماه به مدت هفت روز آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه کمیته‌ای نیز تحت عنوان کمیته مناطق خواهیم داشت و تعداد ۱۹ منطقه برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تعداد ۳۰ نفر از معتمدین و روحانیون برای نظارت بر اجرای برنامه در نظر گرفته شده است.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخابات باید در زمان انتخابات حداقل ۳۰ سال و حداکثر ۷۵ سال داشته باشند، گفت: هر دوره نمایندگی مجلس معادل یک مقطع تحصیلی خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه هر دوهفته جلسه‌ای برای انتخابات برگزار می‌شود، افزود: بازدید‌هایی از ستاد انتخاباتی انجام شده است و همچنین فرماندهان ارشد هر ستاد نیز انتخاب شده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

فرماندهان ارشد ستادهای انتخابات، انتخاب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.