رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از رشد ۹۵ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان خبر داد.

رشد ۹۵ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در گلستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در ۸ ماهه ابتدایی سالجاری میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان با رشدی ۹۵ درصدی به ۵۲۳۱.۳ میلیارد ریال رسیده است.

 حسین طلوعیان گفت: از ایتدای سالجاری تا پایان آبان ماه، ۹۰ پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته است.

او افزود: میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری جدید ۵۲۳۱.۳ میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که این عدد ۲۶۸۹.۳ میلیارد ریال بوده رشدی ۹۵ درصدی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: میزان اشتغال ثبت شده در پروانه‌های بهره برداری جدید ۹۳۹ نفر است که از این نظر نیز شاهد رشدی ۲۱ درصدی هستیم.

به گفته او همچنین در این مدت، تعداد ۲۲۷ فقره جوازتاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۶۵۱۸.۳ میلیارد ریال و اشتغال ۴۴۸۵ نفر در استان گلستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۴۸ درصد و از نظر پیش بینی سرمایه گذاری و اشتغال نیز ۳۳ درصد رشد داشته است.
 
انتهای پیام/ن
 

سرمایه گذاری صنعتی در استان گلستان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.