معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری، فرصتی برای ارائه تصویری جامع، از تنوع و تعدد فعالیت‌های سرمایه گذاران و نقش موثر آن‌ها در توسعه پروژه‌های زیرساختی شهر است.

برگزاری نمایشگاهی برای ارائه تصویری جامع از تنوع و تعدد فعالیت‌های سرمایه گذاران به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اژدر اژدری معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری (mashhad eco fair) به همت معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، با هدف معرفی عناصر موثر در تحقق پروژه‌های زیر ساختی شهر از ١٢تا ١۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار می شود.

او ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای ارائه تصویری جامع، از تنوع و تعدد فعالیت‌های سرمایه گذاران و نقش موثر آن‌ها در توسعه پروژه‌های زیرساختی شهر است.

اژدری با بیان اینکه برگزاری چنین رویداد‌هایی زمینه مناسبی را برای آشنایی شهروندان و بازدیدکنندگان با اقدامات شهرداری مشهد، به همراهی شرکاء و فعالان بخش خصوصی در رونق اقتصاد شهر، فراهم می‌کند، افزود: حضور نهاد‌های اقتصادی و ارائه بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری این نمایشگاه را از کیفیت قابل توجهی بهره‌مند خواهد کرد.

او بیان کرد: درصدد هستیم خارج از محوریت اصلی نمایشگاه که معرفی شرکای شهرداری و نهاد‌های موثر در توسعه شهری است، نخبگان علمی و شخصیت‌های موفق در حوزه اقتصاد شهر را در کارگاه‌ها و سمینار‌هایی که همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد، معرفی کنیم.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد بیان کرد: مدیران و کارشناسان حوزه سرمایه گذاری در طول برگزاری این رویداد آماده مشاوره، پاسخ گویی و انعقاد تفاهم نامه با فعالان حوزه اقتصادی در محل نمایشگاه است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 


برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.