بسته اخبار حوادث شنبه نهم آذر ۹۸ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه نهم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف در محور دلوار-اهرم

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد پژو پارس با پژو ۴۰۵ در محور دلوار-اهرم یک نفر کشته شد و سه نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور دلوار-اهرم محدوده سه راه شورکی خبر داد که ماموران به سرعت در محل حاضر شدند و دیدند،  یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل ۶ نفر با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرده است.

او ادامه داد: در این حادثه راننده پژو ۴۰۵ نیز بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرد و راننده پژو پارس و دو نفر از سرنشینان خودرو ۴۰۵ مصدوم شدند که با کمک اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را انحراف به چپ از جانب راننده پژو پارس اعلام کرد‌ند، از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز و انحراف ناگهانی پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند در مکان مناسبی استراحت کنند.

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: چهار دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال دیروز توقیف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی بیان کرد: در رصد اطلاعاتی مبنی بر تردد خودرو‌های حامل بار قاچاق در محور خاکی روستای کِنارکوه، ماموران به صورت محسوس و نامحسوس در حال گشت زنی بودند که به سه دستگاه خودروسواری تندرو (شوتی) مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: از این خودرو‌ها، ۱۲ هزار و ۷۵۹ قلم لوازم آرایشی، ۲۱۰ثوب کاپشن، دو هزار و ۸۲۸ عدد لوازم جانبی موبایل، ۱۴ طاقه پارچه و هزار و ۵۳ عدد لوازم ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود: در یک مرحله دیگر ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهرستان دیلم  هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی سواری را متوقف کردند و ۴۳عدد ساز موسیقی (گیتار) و ۲۵تخته پتوی نوزاد کشف کردند.

اسماعیلی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این زمینه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.

توقیف ۸۰ میلیارد کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سواری تندرو حامل ۸۰ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در آبان امسال با رصد اطلاعاتی، ۱۲ دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) که در شهر عسلویه اقدام به بارگیری کالا‌های قاچاق می‌کردند، شناسایی کردند.

او ادامه داد: این خودرو‌ها قصد داشتند محموله‌های خود را به مقصد‌های از پیش تعیین شده در استان‌های همجوار انتقال دهند.

فرمانده انتظامی عسلویه با بیان اینکه ماموران با استقرار در محور خروجی عسلویه خودرو‌ها را توقیف کردند، بیان کرد: در بازرسی از خودرو‌ها انواع کالا‌های قاچاق شامل موادغذایی، پوشاک، تجهیزات الکترونیکی و قطعات یدکی خودرو خارجی بدون مدرک گمرکی کشف شد.

فتاحی، ارزش اقلام کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه ۱۲ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.