مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به تشریح اقدامات انجام شده برای جبران خسارات بخش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت : تاکنون ۱۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دولت در قالب تسهیلات و بلاعوض به بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به تشریح اقدامات انجام شده برای جبران خسارات بخش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت : تاکنون ۱۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دولت در قالب تسهیلات و بلاعوض به بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است که از این میزان ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض است.

او با اعلام اینکه کل تسهیلات به استان تخصیص یافته است، گفت : تا الان ۵۰ درصد اعتبارات بلاعوض را تخصیص داده‌اند.

بالایی افزود: هر کشاورزی که خسارت دیده و برای جبران خسارات مراجعه کرده تاکنون ۵۰ درصد از خسارات را پرداخت کرده ایم.

 او،گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۶۱ کشاورز مبلغ ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند که آمار نشان می‌دهد بالای ۵۰ درصد را توزیع کرده‌ایم.

او گفت : ۱۳ هزار و ۶۷۹ کشاورز در استان کرمانشاه در سیل خسارت دیدند که این تعداد کشاورز ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کرده‌اند.

او گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده، یک درخواست اعتبار هم برای لایروبی و راه بین مزارع عشایر استان درخواست کرده‌ایم.

او گفت: دولت در آبان امسال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران بازسازی بخش زیرساخت‌های کشاورزی به استان اختصاص داد .

 

 

انتهای پیام/د

اختصاص  ۱۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دولت در قالب تسهیلات و بلاعوض به بخش کشاورزی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.