معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت : در سازمان بهزیستی به دنبال توانمندسازی مددجویان همراه با حفظ کرامت انسانی آنان هستیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ذوالفقار یزدان‌مهر معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در همایش تامین مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه که در محل هتل پارسیان این شهر برگزار شد با تقدیر از زحمات و خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان به مددجویان تحت پوشش، گفت : در سازمان بهزیستی به دنبال توانمندسازی مددجویان همراه با حفظ کرامت انسانی آنان هستیم.

یزدان مهر بر نهادینه کردن حضور خیرین در سازمان بهزیستی تاکید کرد و گفت : با همکاری مجمع خیرین حامی معلولان کشور تاکنون توانسته ایم برای کمک به ساخت ۶ هزار و ۵۸۸ واحد مسکونی مددجویان کمک ۳۴ میلیارد تومان جمع آوری کنیم که اقدامی بزرگ و ماندگار است.

این مسئول با بیان اینکه برای کمک به رفع مشکلات مددجویان درصدد راه اندازی مجمع خیرین حامی معلولان در استان‌ها نیز هستیم، گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان سراسر کشور در دست ساخت است که تعداد ۶ هزار و ۵۸۸ واحد آن با کمک بنیاد مستضعفان ساخته می‌شود.

او گفت: طبق تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان کار ساخت ۴ هزار واحد مسکونی برای خانوار‌های دارای دو معلول به بالا در دست اقدام می‌باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشورگفت: متعهد بودیم تا پایان امسال ۷ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای معلولان احداث شود که تا این تاریخ از سال ۷ هزار و ۷۰۰ واحد تحویل شده و تا پایان امسال نیز ۱۸ هزار واحد مسکونی مددجویان آماده بهره برداری خواهد بود.

یزدان مهر از وجود مجموعا ۱۱۳ هزار خانوار دارای معلول پشت نوبت دریافت مسکن خبر داد و گفت: از این تعداد سهم استان کرمانشاه ۱۵ هزار واحد است که با برگزاری این همایش و همت خیرین قرار است مشکل سرپناه مددجویان را حل کنیم.

او با اشاره به تامین جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با کمک استانداری، گفت: در کشور ۲۶ هزار زوج مددجو پشت نوبت جهیزیه داریم که با همکاری دفتر مقام معظم رهبری، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و انجمن خیرین حامی معلولان کشور طی هفته آینده قرار است پویش ملی حمایت از ازدواج موفق را برگزار کنیم که قرار است ۲۶ هزار سری جهیزیه را به مددجویان تحویل دهیم که سهم استان کرمانشاه ۸۰۰ سری می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

به دنبال توانمندسازی مددجویان هستیم

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.