معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مراکز نوآوری و فناوری کمک می‌کنند تا ایده‌های خوب را بومی‌سازی کنیم.

درآمدهای شهرداری باید از نواحی نوآوری تأمین شوند/ شهرداری باید مجوزهای لازم را صادر کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز پس از امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخشی از این تفاهم‌نامه مربوط به ایجاد مراکز نوآوری و فناوری پیشرفته است، در جمع خبرنگاران گفت: مراکز نوآوری کمک می‌کنند تا ایده‌های خوب را بومی‌سازی کنیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه موضوع دیگر در مورد شهر هوشمند است که توسط شهرداری تهران رخ داده است، تصریح کرد: درآمد‌های شهرداری باید از این محل تأمین شود، لذا در این حوزه راه‌اندازی نواحی نوآوری مهم است و باید آن را توسعه دهیم که شهرداری باید در این راستا مجوز‌های لازم را صادر کند.

ستاری با بیان اینکه همکاری شهرداری از این جهت مهم است که این کار سبب رونق اشتغال می‌شود، گفت: نواحی نوآوری و فناوری می‌توانند در بافت فرسوده شکل گیرند و درآمد‌های شهرداری را هم بالا ببرند.


بیشتر بخوانید: حناچی: هیچ افزایش قیمتی برای تاکسی‌ها نداریم/ شهرداری ۱۵ درصد در کاهش آلودگی هوا نقش دارد


او افزود: ایجاد مراکز نوآوری می‌تواند توسعه خدمات در قالب شهر هوشمند را افزایش دهد و از سوی دیگر فارغ‌التحصیلان زیادی داریم که می‌توانیم از آن‌ها بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار