امام جمعه کرمانشاه گفت: حفظ نظام و انقلاب از واجبات است.

نقشه‌های دشمنان با حضور به موقع مردم نقش بر آب شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: قرآن کتاب رشد، تربیت، تعالی، قانون و اخلاق است.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با بسبجیان عنوان کرد: بسیج همواره در همه برهه‌ها برای کشور کار‌های زیادی انجام داده است و  حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی بالاتر از کار‌های امنیتی بود دشمنان در خارج از کشور اتاق فکر تشکیل داده بودند و نقشه‌های بسیاری برای ضربه زدن به کشور کشیدند، اما این نقشه‌ها با حضور به موقع مردم نقش بر آب شد.

او ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی افزود: مردم این استان یک بار در تشییع پیکر شهید ایرج جواهری و یک بار دیگر در راهپیمایی بصیرت و حمایت خود را از انقلاب و رهبری نشان دادند.

آیت الله علما بیان کرد: آتش زدن و تخریب همانگونه که رهبری فرمودند کار اشرار است و ایشان این مسئله را توطئه وسیع خطرناک تعبیر کردند.

او افزود :کمی و کاستی‌هایی و بی تدبیری‌هایی وجود دارد، اما حفظ نظام و اسلام از واجبات است و حساب امام و اسلام از این مشکلات جداست مردم گله‌مند بوده و هستند امابرای حفظ نظام و انقلاب آمدند.

انتهای  پیام/ز


 

مردم برای حفظ نظام و انقلاب آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.