فرمانده سپاه استان کرمانشاه گفت: مردم و بسیجیان به میدان آمدند و در عرض ۴۸ ساعت بساط فتنه را در هم پیچیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،همایش بزرگ بسیجیان کرمانشاه در محل استادیوم امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس بسیج با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی برگزار شد.

در این همایش سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، اظهار کرد: امام راحل سازمان و نهاد بزرگی را خلق کرد ایشان شجره طیبه‌ای را غرس کردند و مقام معظم رهبری آن را پرورش دادند تا ضامن انقلاب باشد.

او  افزود: امام بسیج را در طراز جهانی و برای ایمنی انقلاب اسلامی بنا نهاد و امروزه این تفکر را در خیلی از نقاط جهان همچون شمال آفریقا و غرب آسیا می‌بینیم.

ریحانی ادامه داد: امام (ره) بسیج را برای مقابله با دشمنان بزرگ تربیت کرد و در فتنه اخیر که با اتحاد دشمنان و شیاطینی همچون آمریکا، اسرائیل، انگلیس، منافقین و سلطنت‌طلبان با هدف سست کردن پایه‌های انقلاب شکل گرفت؛ مردم و بسیجیان به میدان آمدند و در عرض ۴۸ ساعت بساط فتنه را در هم پیچیدند.

او بیان کرد: در این فتنه خیلی از بسیجیان زخمی شدند و توهین شنیدند، ولی بدانید شما در پیشگاه خداوند امام (ره) و شهدا سر بلندید و ما با این توان همه توطئه‌ها را خنثی خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

اجتماع بزرگ بسیجیان در کرمانشاه برگزار شد

 

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.