امام جمعه بندرعباس گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین و میثاق ملی کشور است.

اطاعت و عمل به قانون اساسی وظیفه مسئولان و مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین و میثاق ملی کشور است.

او به روز قانون اساسی اشاره کرد و افزود: تنها کشوری که اصل نظام و حکومت را به رای مردم گذاشت جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه بندرعباس گفت: همه مردم و به ویژه دولتمردان موظف به رعایت و اجرای قانون اساسی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش گفت: این نیروی راهبردی رشادت‌ها و دلاور مردی‌های بی نظیری در تاریخ دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است و در همان روز‌های آغازین جنگ موتور محرک دریایی دشمن را به کلّی نابود کرد.

خطیب نماز جمعه بندرعباس افزود: امروز نیز حضور نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن، دریای سرخ و آب‌های بین المللی باعث اقتدار، عزت، عظمت و سربلندی ملت شریف ایران است.

او گفت: امروز نیرو دریایی ارتش و سپاه پاسداران مانند دو بال هماهنگ با یکدیگر و کنار هم به محافظت از مرز‌های آبی کشور مشغول هستند و اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان در مرز‌های آبی را نخواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پایان با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: این امام همام در شرایط حساس سکان امامت را به دست گرفتند و به خوبی در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی و مبارزه کردند.

انتهای پیام/ د

قانون اساسی جمهوری اسلامی برگ زرین تاریخ ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.