امام جمعه بندرعباس گفت: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با نظام‌های دیگر، داشتن پشتوانه‌ی بی نظیر انقلاب اسلامی است.

حفظ تفکر انقلاب اسلامی؛ ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با نظام‌های دیگر، داشتن پشتوانه‌ی بی نظیر انقلاب اسلامی است.

او در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در داخل و خارج از کشور برخی از جریان‌های سیاسی سعی می‌کنند با تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای موجب فراموشی مفهوم انقلاب اسلامی در ذهن و افکار مردم شوند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: نظام جمهوری اسلامی جدا از انقلاب اسلامی ماندگار نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: برخی از جریان‌های سیاسی می‌گویند برای همزیستی مسالمت آمیز باید انقلابی گری را کنار گذاشت.

امام جمعه بندرعباس گفت: هرچند که تفکر انقلابی ذلت در برابر زورگویان را نمی‌پذیرد، اما تضادی با همزیستی مسالمت آمیز هم ندارد.

او افزود: تفکر انقلابی تسلیم و سازش با استکبار جهانی را نمی‌پذیرد، اما همیشه راه گفتگو، تعامل سازنده و در چارچوب منافع ملی کشور را باز می‌گذارد.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با اشاره به تجربه مذاکرات هسته‌ای با کشور‌های غربی گفت: اکنون کشور‌های غربی با زورگویی تاکید دارند که با شرط از بین رفتن قدرت موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران می‌خواهند با ما مذاکره کنند که این پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری سر شبکه کانال معاند آمد نیوز افزود: با دستگیر شدن این فعال ضد انقلاب، برخی از افراد در داخل و خارج از کشور و بسیاری از شبکه‌ها و خبرگزاری‌های خارجی احساس نگرانی کردند که این نشان می‌دهد برای از بین بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی، جریان‌های سیاسی و استکبار جهانی همه نیرو‌های خود را بسیج کرده است.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به ۸ آبان و روز پدافند غیرعامل از همه مسوولان و مردم خواست برای کم کردن آسیب‌ها در مقابل حوادث طبیعی و پیش بینی نشده، آمادگی لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به آسیب‌های استفاده از مشروبات الکلی افزود: استفاده از مشروبات الکلی منجر به آثار مخرب بزهکاری، از بین رفتن پایگاه اجتماعی، طلاق، کمبود محبت و عاطفه، اختلالات روانی و معلولیت‌های جسمی در فرد می‌شود که اساس و پایه‌های خانواده و جامعه را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام/ د

تفکر انقلاب اسلامی، حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.