در ادامه دیدار‌های هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه، ۱۱ دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه، ۱۱ دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین دیدار و از گروه J، تیم رم مهمان باشاکشهیر استانبول بود که با سه گل پیروز شد. جردن ورتو (۳۰ - پنالتی)، جاستین کلایورت (۴۰)، ادین ژکو (۴۵) گل‌های گرگ‌ها را در این بازی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه، بروسیا مونشن گلادباخ آلمان با یک گل میزبانش ولفسبورگر اتریش را از پیش رو برداشت. در جدول این گروه، مونشن گلادباخ و رم با هشت امتیاز در رتبه‌های اول و دومند. باشاکشهیر هم با هفت امتیاز در رتبه سوم گروه جای دارد تا رقابت این سه تیم برای صعود به هفته پایانی کشیده شود. در هفته آخر رم کار راحت تری دارد و در خانه میزبان ولفسبورگر حذف شده خواهد بود و دیدار مونشن گلادباخ و باشاکشهیر در آلمان برای صعود از حساسیت بالایی برخورد خواهد بود.

در سایر بازیها، در گروه G فاینورد هلند مقابل مهمانش رنجرز اسکاتلند با تساوی دو بر دو متوقف شد و پورتو دو بر یک میزبانش یانگ بویز سوئیس را برد. در این گروه، رنجرز با هشت، پورتو و یانگ بویز با هفت و فاینورد با پنج امتیاز در رتبه‌های اول تا چهارم جای دارند و هر چهار تیم در هفته پایانی شانس صعود دارند تا وضعیت گروه بسیار پیچیده شود.

در گروه H، زسکامسکو روسیه در خانه مقابل لودوگورتس بلغارستان با تساوی یک بر یک متوقف شد و فرانس واروش مجارستان مقابل مهمانش اسپانیول اسپانیا به تساوی دو بر دو دست یافت. در این گروه اسپانیول با ۱۱ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرده و تیم‌های لودوگورتس با هفت و فرنس واروش با شش امتیاز همچنان شانس صعود را دارند. زسکای دو امتیازی نیز حذف شد.

در گروه I، خنت بلژیک در حضور ثابت و ۹۰ دقیقه‌ای میلاد محمدی مدافع ایرانی خود، مقابل میزبانش سن اتین فرانسه به تساوی بدون گل رسید. ولفسبورگ آلمان هم با یک گل میزبانش اولکساندریای اوکراین را برد. در این گروه، یاران محمدی با ۹ امتیازی صدرنشینند و به همراه ولفسبورگ هشت امتیازی صعودشان به دور بعد قطعی شد.

در گروه K نیز بشیکتاش ترکیه دو بر یک مهمانش اسلوان براتیسلاوای اسلواکی را برد و مصاف تیم‌های براگای پرتغال و ولورهمپتون انگلیس با تساوی سه بر سه به پایان رسید. در این گروه نیز براگا و ولورهمپتون با ۱۱ و ۱۰ امتیاز صعود کردند.

در گروه L، آلکمار هلند با نتیجه دو بر دو مقابل مهمانش پارتیزان بلگراد صربستان متوقف شد. در این گروه، ساعتی قبل منچستریونایتد دو بر یک مقابل آستانه قزاقستان شکست خورده بود. یونایتد و آلکمار با ۱۰ و ۹ امتیاز تیم‌های صعود کننده این گروه هستند.


یشتر بخوانید: زمین گیر شدن شاگردان جوان سولسشیر در قزاقستان/شکست ترابزون اسپور با حضور حسینی


انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های لیگ اروپا هفته پنجم دور گروهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار