تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "نون خ" گفت: دوم این سریال دهم یا یازدهم آذرماه در کرمانشاه به کارگردانی سعید آقاخانی کلید می‌خورد.

آغاز تصویر برداری سریال نون خ در کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهدی فرجی با اشاره به حضور تدریجی تمامی بازیگران در زمان آغاز تصویربرداری سریال گفت: سعید آقاخانی کارگردان سریال نیز پیش از این سفر‌هایی به کردستان و کرمانشاه برای بازبینی لوکیشن‌ها داشته و قرار است تصویربرداری سریال از کرمانشاه آغاز شود.

او  با بیان اینکه بازیگران فصل اول "نون. خ" همگی در فصل دوم هم کنار ما هستند بیان کرد: ما حدوداً نیمی از سریال را در مناطق پاوه، کرمانشاه، روستایی به نام کندوله، کردستان، ارومان تصویربرداری و به تهران و شمال کشور هم خواهیم رفت.

او با اشاره به اینکه این سری در خود استان کرمانشاهیم و مردم با فضا‌های دیدنی این سریال هم آشنا می‌شوند و احتمالاً بخش‌هایی از کردستان هم در کارمان خواهد بود عنوان کرد: تمام تلاش گروه بر کاری بامحتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون. خ ۲» ۲۵ قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک‌بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

تهیه کننده سریال «نون. خ» بیان کرد: یکی از اتفاقات جالب توجه در سریال‌های نوروزی تلویزیون، خارج شدن از فضای آپارتمانی و اهمیت به گویش‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی است که در سریال «نون. خ» بسیار مشهود است و علاوه بر جذابیت برای مخاطبان، ما را هم از کلیشه‌ای شدن نجات می‌دهد.

فرجی با اعلام اینکه ما از چندماه ماه قبل وارد مرحله پیش تولید فصل دوم شده‌ایم و به همراه تیم تولید، لوکیشن‌های مورد نظر هم انتخاب شده است گفت: بهره‌مندی بیشتر از بازیگران بومی و ظرفیت‌های استان در سری دوم نون خ، افزایش یافته و ما در این فصل بیش از دو برابر از هموطنان کردزبان بهره خواهیم برد.

او درخصوص زمان پخش این سریال گفت: این سریال در بهترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان سال ۹۹ پخش خواهد شد و امیدوارم در ۲۵ شبی که این مجموعه روی آنتن می‌رود، بتوانیم حق مطلب را ادا و رضایت مخاطبان را جلب کنیم.

تهیه کننده سریال «نون. خ» بیان کرد: مردم حتماً یک درام زیبا و طنز خلاقانه کاملاً ایرانی را از شبکه یک سیما می‌بینند؛ کاری که شاید خیلی از فیلمسازان و سریال‌سازان تلویزیونی به‌دنبال آن نمی‌روند و جایش در تلویزیون خالی است.

انتهای پیام/ز

نیمی از سریال نون خ  در مناطق پاوه، کرمانشاه و کندوله فیلم برداری می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.