استاندار کرمانشاه گفت:سریال پایتخت در معرفی استان های شمالی بسیار اثرگذار بود و سریال نون خ هم می تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل ها و توانمندی های استان کرمانشاه به مردم سراسر ایران داشته باشد.

فصل جدید سریال نون خ در کرمانشاه ساخته می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بازوند استاندار کرمانشاه گفت:سریال پایتخت در معرفی استان های شمالی بسیار اثرگذار بود و سریال "نون خ" هم می تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل ها و توانمندی های استان کرمانشاه به مردم سراسر ایران داشته باشد.

وی بیان کرد : ساماندهی آرامگاه یارمحمدخان سردار بزرگ مشروطه یکی از مطالبات مردم کرمانشاه از مدیریت ارشد استان است که طی این مدت بارها توسط چهره های فرهنگی، هنری و رسانه ای مطرح شده است.

بازوند گفت:در همین راستا نشست ها، بازدیدها و پیگیری های متعددی را در این زمینه انجام داده ایم در آخرین پیگیری ها، با وزیر بهداشت درباره ساماندهی آبرومندانه این آرامگاه یک نشست کاری داشتم. وزیر از این ایده بسیار استقبال کرد و به زودی نیز از این محدوده بازدید می کند.

وی بیان کرد : همچنین دیداری با عوامل ساخت سریال "نون خ" در مورد ساخت فصل جدید این سریال محبوب و پربیننده در استان کرمانشاه داشتم در منطقه اورامانات فضاهای روستایی بسیار زیبایی داریم که در اختیار عوامل ساخت این سریال قرار خواهیم داد.

بازوند افزود: تلاش می کنیم کرمانشاه میزبان دائمی این سریال محبوب و پربیننده باشد.

انتهای  پیام/ز

 

ساماندهی آرامگاه یارمحمدخان سردار بزرگ مشروطه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.