کیانوش سوری به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  طی حکمی از سوی فرماندهی بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، کیانوش سوری به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت انصار المهدی (ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد.
در مراسمی با حضور مدیر کل، معاونین و کارکنان حوزه ستادی اداره کل، سرهنگ دوم پاسدار امین اله صارمیان فرماندهی بسیج کارمندان و محمد دالوند فرماندهی حوزه امیر (ع) استان لرستان، کیانوش سوری به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت انصار المهدی (عج) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد.

احمد حسین فتایی در این مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج همواره با کمترین هزینه بیشترین خدمات را به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه داده و در حوزه‌های مختلف از جمله بسیج کارمندان، همیشه در راستای تعالی انقلاب و اسلام گام برداشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: پایگاه مقاومت انصار المهدی (عج) از زمان شکل گیری تا کنون به خوبی فعال بوده و بار‌ها به عنوان پایگاه برتر استان معرفی شده است که جای دارد ضمن گرامیداشت خاطره زحمات زنده یاد احمد نقدیان، فرمانده سابق این پایگاه، برای فرمانده جدید نیز آرزوی موفقیت داشته و انتظار می‌رود از ظرفیت کارکنان اداره کل که همگی با تفکر بسیجی و جهادی در حوزه فرهنگ و هنر خدمت می‌کنند به خوبی استفاده شود.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه استان لرستان نیز در این مراسم ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جایگاه بسیج، گفت: بسیج یادگار عظیم امام راحل (ره) است که همواره آن را به عنوان افتخاری بزرگ برای خود عنوان می‌نمود که نشان از جایگاه والای بسیج در انقلاب اسلامی است.

سرهنگ دوم پاسدار امین الله صارمیان، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ حوزه و ۲۰۰ پایگاه بسیج کارمندی فعال در استان وجود دارد که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدالظله العالی) بیشتر به دنبال خدمت رسانی به مردم در قالب برگزاری اردو‌های جهادی و حضور در نقاط محروم هستیم و در این مسیر از وجود مدیران و کارمندان بسیجی بهره می‌گیریم.

کیانوش سوری، فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این مراسم، ضمن تشکر از حُسن اعتماد مدیر کل و فرماندهی بسیج کارمندان استان، گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های کارکنان اداره کل در راستای تقویت فعالیت‌های بسیج که به تقویت و تعالی انقلاب اسلامی خواهد انجامید، مهمترین برنامه ما در پایگاه مقاومت انصار المهدی (عج) است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب کیانوش سوری به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی (عج) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط احمدحسین فتایی، مدیر کل، به وی اهداء شد.

انتهای پیام/ب

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.