در آیینی با حضور رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور و رئیس کمیته‌ امداد کشور ۵۰۰ واحد مسکونی که برای مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد بوشهر آماده شده بود افتتاح و واگذار شد.

واحد‌های مسکونی مددجویی استان بوشهر تا دهه فجر سال آینده به پایان می‌رسدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دقایقی پیش با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور و نیز مرتضی بختیاری رئیس کمیته‌امداد  ۵۰۰ واحد مسکونی که برای مددجویان تحت‌پوشش کمیته‌‌امداد بوشهر با همکاری مشترک سازمان برنامه‌وبودجه و کمیته‌امداد آماده شده بود به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و به این قشر واگذار شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور  روز پنجشنبه در مراسم واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در بوشهر بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که عده‌ای به دنبال اعتصاب، تحصن و  ایجاد اختلاف‌های قومی و در تلاش برای رسیدن به مناقع شخصی خود بودند با شکستن تحصن‌ها به محیط‌های اداری برگشتیم.

محمد باقر نوبخت ادامه داد: این افراد در گام‌های بعدی اقدام به ترور شخصیت‌ها و ایجاد ناامنی و تحمیل جنگی هشت ساله و اعمال تحریم‌های اقتصادی ظالمانه کردند، اما هیچ یک به نتیجه نرسید.

او  تصریح کرد:ایجاد ناامنی های اخیر توسط اغتشاش گران گام آخری بود که توسط این افراد سازماندهی شد هرچند که ظرف ۴۸ ساعت این غائله با حضور آگاهانه مردم ختم شد. 

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: پیش بینی می‌شود واحد‌های مسکونی مددجویی استان بوشهر از محل تفاهم نامه احداث دو هزار واحد مسکونی استانداری بوشهر با کمیته امداد تا دهه فجر سال آینده  به پایان برسد.

نوبخت افزود:اگر واحد‌های مذکور در موعد مقرر به پایان برسد، مجوز ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر داده می‌شود. 

او تصریح کرد:هزار فقره جهیزیه جدید به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر که تاکنون موفق به دریافت جهزیه‌های خود نشده اند نیز تحویل داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور یادآور شد: با ارائه مجوز لازم، امکان استفاده از یک هزار پنل خورشیدی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر فراهم شده است، این تعداد پنل خورشیدی به غیر از تعدادی است که در موافقت نامه بین سازمان برنامه و بودجه، بسیج و کمیته امداد تفاهم شده است.

بیش از سه هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد استان بوشهر در حال ساخت است که بخشی از آن‌ها امسال تحویل می‌شود.

تفاهم‌نامه ساخت هزار واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد میان استانداری بوشهر و کمیته‌امداد پارسال بسته شد که هم‌اکنون ۵۰۰ واحد آن آماده تحویل شد و ۵۰۰ واحد دیگر تا پایان امسال تکمیل و واگذار می‌شود.

انتهای پیام/م

مراسم واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در بوشهر

 

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.