مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما به همراه مدیرشبکه قرآن و معارف سیما از سید ابوالقاسم موسوی قهار که از قدیمی‌ترین مناجات خوان‌های کشور است عیادت کردند.

عیادت نماینده رئیس رسانه ملی و مدیرشبکه قرآن و معارف سیما از سیدابوالقاسم موسویبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان سازمان صدا وسیما دراین دیدار با ابلاغ سلام رییس رسانه ملی، معاون سیما و همه کارکنان و مخاطبان رادیو وتلویزیون درجریان روند درمانی این چهره ارزشمند معارفی کشور قرار گرفتند و برای او آرزوی عافیت کردند.

محمدحسین رنجبران و جوادشیخ اکبری دراین دیدار با آقای موسوی قهار و خانواده اش گفتگو و برای پیگیری روند درمانی وی اعلام آمادگی کردند.

همچنین دردیداری جداگانه رییس مرکزبهداشت ودرمان رسانه ملی هم با حضور دربیمارستان محل بستری این چهره ارزشمند معارفی درجریان خدمات بهداشتی و درمانی به وی قرار گرفت و خطاب به خانواده موسوی قهار گفت:بنابرتاکید ریاست محترم سازمان صدا وسیما، رسانه ملی خود را دربرابر چهره‌های ارزشمند فرهنگی کشور مسئول می‌داند و همه تلاش خود را برای خدمات بهتر و بیشتر بویژه در حوزه بهداشت ودرمان انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار