عضو شورای شهر شیراز از خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی به اموال خدماتی شهرداری شیراز در حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد تقی تذروی در یکصد و یازدهمین نشست علنی صحن شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی به اموال خدماتی شهرداری شیراز در حوادث اخیر، گفت: از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم که در قالب یک طرح دو فوریتی از دولت بخواهند که از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین نسبت به جبران خسارات وارده اقدام کند.

این عضو شورا تصریح کرد: همچنین از تمام مسوولین و مدیران دستگاه‌هایی که خسارت دیده‌اند می‌خواهم که در بازسازی و اصلاح مکان‌ها و تاسیسات آسیب‌دیده نهایت دقت، درایت و سرعت را به خرج دهند تا به زیباسازی و چشم‌نواز بودن این مکان‌ها و همچنین تسریع در ارایه خدمات بی‌نجامد.


بیشتر بخوانید: هدف از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین کمک به ۲۴ میلیون خانوار بود/ دشمن تلاش کرد تا امنیت جامعه را بر هم بزند


او با بیان اینکه نیرو‌های مسوولیت‌پذیر بسیج در هشت سال دفاع مقدس بسیار جوانمردانه خوش درخشیدند و توانستند به اسلام و انقلاب خود ادای دین کنند، ابراز داشت: نیرو‌های بسیج بعد از دفاع مقدس افتخارات فراوان آفریدند و در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی، خدماتی و امنیتی شکوفا شدند.

تذروی ادامه داد: نیرو‌های مخلص بسیج از قشر زحمت کش جامعه هستند و همه آن‌ها به نوبه خود در فشار‌های اقتصادی فراوان به سر می‌برند، اما محکم ایستادند تا امنیت کامل برقرار شود.

این عضو شورای شهر شیراز افزود: به عنوان یک بسیجی و نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز، از زحمات بسیجیان که در کنار مردم بودند و اجازه ندادند امنیت جامعه چه از لحاظ مالی و جانی به خطر بیافتد تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شیراز در حوادث اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار