معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه رضایت مردم باید اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت : ارگان‌های دولتی کم کار و ضعیف در استان شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«افشین کریمی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : باید رقابت تنگاتنگی بین دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم وجود داشته باشد و باید طوری برنامه ریزی شود که هر دستگاهی که به صورت عملکردی و رضایتمندی بیشتر مردم اقدام کند به عنوان دستگاه برتر معرفی شود.

او گفت : هیچ کس نمی‌تواند در تعیین و معرفی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی دخالتی داشته باشد و میزان ارائه خدمات و همچنین رضایتمندی مردم، تنها شاخص در تعیین دستگاه‌های برتر است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید باتمام تلاش به دنبال ارائه خدمات و رضایتمندی مردم باشند، گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری همواره به تسریع در حل مشکلات مردم و فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای خدمت رسانی به مردم تاکید دارند لذا ما در تعیین شاخص‌ها برای معرفی دستگاه‌های برتر به میزان رضایتمندی مردم توجه ویژه خواهیم داشت.

کریمی افزود: امکان دارد دستگاهی در بیشتر زمینه‌ها تلاش و فعالیت داشته باشد، اما به جهت برخی موضوعات از جمله عدم پاسخگویی مناسب به مردم توسط عده‌ای از پرسنل خود میزان رضایتمندی را نداشته باشد و به همین دلیل در ردیف دستگاه‌های ضعیف در جشنواره شهید رجایی معرفی شود لذا دستگاه‌ها باید از تمام ارکان زیرمجموعه خود در جهت رضایتمندی مردم و ارائه خدمت به آنان اطلاع داشته باشند.

او افزود: در جشنواره بعدی حتماً علاوه بر معرفی دستگاه‌های برتر، دستگا‌های کم کار و ضعیف هم به مردم معرفی می‌شوند و ما هیچ چشم پوشی در این زمینه نخواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که حتماً دستورالعمل جشنواره شهید رجایی را مطالعه کنند و اگر به عنوان دستگاه برتر معرفی نشدند هیچ گله مندی نداشته باشند.

کریمی گفت: در جشنواره بعدی شهید رجایی دستگاهی که به عنوان دستگاه برتر معرفی می‌شود باید میزان رضایتمندی مردم از آن دستگاه سنجیده شود و تنها به مستندسازی و گزارش عملکرد توجه نشود.

او گفت: دستگاه‌ها برای حقوق شهروندی، پاسخگویی و رضایتمندی مردم باید برنامه ویژه داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

رقابت تنگاتنگی بین دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.