وزیر بهداشت به منظور افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی، وارد تبریز شد.

وزیر بهداشت وارد تبریز شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با هفته بسیج، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی، وارد تبریز شد.

در این سفر بیش از ۲۵ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۷۵ میلیارد ریال ساخته شده و برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. با بهره برداری از این پروژه ها، حدود ۲۴ هزار متر مربع، فضای بهداشتی و درمانی به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه می‌شود.

ساختمان الحاقی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز شامل بخش‌های اورژانس، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، غربالگری سرطان و مرکز تحقیقات گوارش، ۲۰ مرکز جامع خدمات سلامت در ۱۱ شهرستان آذربایجان شرقی، راه اندازی اولین بیمارستان دندانپزشکی، رونمایی از ناوگان جدید اورژانس با ۲۰ دستگاه آمبولانس و افتتاح سالن و باشگاه کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله طرح‌هایی است که امروز ۶ آذر با حضور وزیر بهداشت و دستور رئیس جمهور، افتتاح می‌شود.

گفتنی است در این سفر، جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Elham l
۲۳:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام احتراما خواهشمندم برای جلو گیری از بیماری ویروس کرونا با کسایی که برای سرگرمی خود پرنده کبوتر پشت بامشون نگهداری میکنن برخورد بکنین چون این بیماری بیشتر از طریق حیوانات منتقل میشه
تشکر.