سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به شرایط موجود انتظار داریم رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تا پایان آذرماه در ایران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی درباره برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در ایران اظهار داشت: به دنبال تصمیم کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر تعویق برگزاری جام جهانی در تاریخ ۷ و ۸ آذرماه در تهران؛ فدراسیون کشتی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با جدیت موضوع را از طیق مبادی ذیربط پیگیری کرد تا بتوانیم میزبانی را حفظ کنیم که به لطف خدا با رایزنی های صورت گرفته این مهم محقق شد.


بیشتر بخوانید:حق میزبانی ایران حفظ شد/ برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران


وی درباره این سوال که رقابت‌های جام جهانی در چه تاریخی برگزار خواهد شد گفت: به طور حتم با توجه به تقویم پیش رو باید این رقابت‌ها در آینده ای نزدیک برگزار شود و ما این انتظار را داریم تا پایان آذرماه شاهد برگزاری جام جهانی در ایران باشیم.

قهرمان جهان تصریح کرد: تیم‌های کوبا و چین در ایران هستند، فرنگی کاران کشورمان نیز با توجه به لغو مسابقات به مرخصی چند روزه رفتند، اما به محض مشخص شدن تاریخ مسابقات اردوی تیم ملی برقرار خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی به شکل مطلوب و ایده آل از هر نظر آماده هستیم، جوایز دلاری تیم‌ها از طریق بخش خصوصی تامین شده، سایر اقدامات نیز انجام شده و ان شاالله به زودی این رقابت‌ها انجام شود.


بیشتر بخوانید:صالحی امیری: لغو میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی غیر منطقی بود/ اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام کردیم


انتهای پیام/

صحبت‌های سخنگوی فدراسیون کشتی درباره رقابت‌های جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار