تیم ملی کشتی فرنگی ژاپن از حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ تهران انصراف داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کشتی ژاپن از اعزام فرنگی کاران خود به رقابت‌های جام جهانی تهران منصرف شد و بر همین اساس تیم ملی این کشور امشب وارد تهران نخواهد شد.

بنا براین گزارش جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ روز‌های ۷ و ۸ آذر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم‌های روسیه، ایران، قزاقستان و کوبا در گروه یک و با انصراف ژاپن کشور‌های ازبکستان، گرجستان و چین نیز در گروه دوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید:ترکیب قزاق‌ها در جام جهانی کشتی فرنگی مشخص شد/ ۷ آذرماه مصاف ایران و قزاقستان در آزادی


گفتنی است پیش از ژاپن کشور مجارستان نیز از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف داده بود و چین جایگزین این تیم شده بود و حالا باید دید در این فرصت کوتاه آیا کشوری جایگزین ژاپن می‌شود یا مسابقات با ۷ تیم برگزار خواهد شد.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۸ تیم برتر رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان قزاقستان مجوز حضور در این مسابقات را خواهند داشت و بر اساس تصمیم هیأت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی گروه بندی مسابقات جام جهانی با سیستمی جدید انجام می‌شود به نحوی که تیم اول رقابت‌های جهانی با تیم‌های چهارم، پنجم و هشتم و تیم دوم نیز با تیم‌های سوم، ششم و هفتم همگروه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:۹ آزادکار ایران در راه روسیه


انتهای پیام/

انصراف یک تیم از حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار