آزادکار سنگین وزن کشورمان گفت: تلاش می‌کنم با برطرف کردن اشتباهاتم، عضو تیم ملی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شوم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از جذابت‌ترین مبارزات فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم گنو پتریاشویلی دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از تیم اترک خراسان شمالی مقابل امیر حسین زارع جوان و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از تیم بازار بزرگ ایران قرار گرفت و در حالی که کشتی گیر کشورمان ۱۱ بر ۲ عقب بود، اما با غیرت و جنگندگی حریف عنوان دار خود را خسته کرد تا در نهایت با برتری ۱۵ بر ۱۱ نشان دهد در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:قهرمانی بازار بزرگ ایران در لیگ برتر کشتی آزاد/ شکست قهرمان نامدار جهان مقابل زارع


امیر حسین زارع درباره رقابت فینال مقابل پتریاشویلی اظهار داشت: خیلی دوست داشتم شرایط طوری رقم بخورد که در رقابت‌های لیگ برتر مقابل این کشتی گیر عنواندار مبارزه کنم و خدا را شکر که توانستم سربلند و پیروز از میدان مسابقه خارج شوم.

وی تصریح کرد: البته قبول دارم اشتباهاتی در کشتی هایم وجود دارد که با همه وجود تلاش می‌کنم با برطرف کردن نقاط ضعفم ابتدا ملی پوش ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شوم و بعد از آن نیز به خوشرنگترین مدال برسم.

زارع خاطرنشان کرد: به نظر خودم رقابت‌های لیگ شروع خوبی برای حضورم در رده سنی بزرگسالان بود و امیدوارم بتوانم در مسیر موفقیت به درستی حرکت کنم.


بیشتر بخوانید:دیدار رده بندی رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های کشور برگزار شد


انتهای پیام/

صحبت‌های زارع پس از شکست کشتی گیر عنواندار گرجستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار