شاکری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارات آقاتهرانی قبل از دیدار با حداد و رضایی بود/ هنوز درمورد لیست تهران تصمیم‌گیری نشده است

فعال سیاسی اصولگرا اظهارات آقاتهرانی مبنی بر عدم حضور پایداری در شورای ائتلاف را قبل از ملاقات با حداد عادل و رضایی اعلام کرد.

مصاحبه دبیر کل جبهه پایداری قبل از دیدار با حداد عادل بود/ شورای ائتلاف درمورد لیست هنوز تصمیم گیری نکرده استمجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد برنامه‌های انتخاباتی شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: مدل انتخاباتی شورای ائتلاف راهبردی نسبت به دوره‌های قبل در انسجام احزاب و شخصیت‌های حقیقی بی‌نظیر است، شورا در خصوص بانوان ویژه‌تر کار کرده است.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: دامنه نفوذ شورای ائتلاف در شهرستان‌های بزرگ و استان‌ها نسبت به دوره قبل بسیار متفاوت است و تاکنون هم با تشکیلاتی که توانسته‌اند در کل کشور ایجاد کنند به صورت مداوم جلسات را برگزار می‌کند و انسجامی خوبی دارند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: با توجه به عدم پاسخگویی طرف مقابل در مسائل اجرایی و تشکیلات ویژه‌ای که شورای ائتلاف در این دوره ایجاد کرده است، وزنه‌های مثبتی برای بهتر شدن مجلس آینده وجود دارد.

شاکری درمورد اظهارات آقاتهرانی مبنی بر عدم حضور جبهه پایداری در شورای ائتلاف اصولگرایان، تصریح کرد: از ابتدا خبری مبنی بر شرکت جبهه پایداری در جلسات شوری ائتلاف منتشر نشده بود، اما مصاحبه آقای آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری قبل از ملاقات حداد عادل و محسن رضایی با اعضای این تشکل سیاسی انجام شده بود.


بیشتر بخوانید: اصلاحات در وضعیت آشفته‌ای به سر می‌برد/ اختلاف میان آنها موضوع تازه‌ای نیست     


او افزود: امیدوارم نه‌تنها جبهه پایداری بلکه همه احزاب به صورت متحد و منسجم در شورای ائتلاف کار خود را پیش ببرند؛ فلسفه شکل‌گیری احزاب این است که در انتخابات حضور تمام‌قد داشته باشند و برای رسیدن به این هدف باید با یکدیگر ائتلاف کنند، به طور طبیعی باید از حقوق مستقل خود مایه بگذارند تا همصدایی بین خود ایجاد کنند.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: یک حزب نمی‌تواند بگوید که همه خواسته‌هایش برآورده شود و دیگران خودشان را با من تنظیم کنند، رایزنی‌های لازم با جامعه روحانیت مبارز، جبهه پیروان خط امام رهبری و جبهه پایداری انجام شده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درمورد گمانه‌زنی‌ها درباره سرلیستی قالیباف اظهار کرد: نظری در این مورد ندارم و شورای ائتلاف راهبردی هم تصمیمی در این باره نگرفته است، ضمن اینکه هنوز درمورد اسامی لیست تهران تصمیم‌گیری نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
آخرین اخبار