عضو مرکز تعالی معنوی کوثر در همایش فراهان گفت: بسیج باید در جنگ اقتصادی ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار علی اکبر علیزاده از فرماندهان دفاع مقدس و عضو مرکز تعالی معنوی کوثر در همایش بسیجیان فراهان با اشاره به اینکه بسیج باید در جنگ اقتصادی ایفای نقش کند گفت: یکی از راه‌های نجات ما در عرصه جنگ اقتصادی، فرهنگ و تفکر بسیجی است.

بسیج باید در جنگ اقتصادی ایفای نقش کند

سردار علیزاده با بیان اینکه ام القری جهان اسلام تفکرات بسیجیان در نشست‌های بصیرتی است که تیری بر دشمنان بوده و معادلات دنیا را بهم زده و دنیا تشنه وجود بسیجیان است، افزود: امروز وظیفه ما دفاع از انقلاب و تبلیغ اندیشه‌های امام (ره) و رهبری است.

او اضافه کرد: مهم‌ترین عاملی که امروز دشمنان ما باید پیام و ارزش بسیج ما را ببینند، در عرصه دفاع از این کشور، همین فرمان امام است که فرمودند، ما اهل تجاوز نبوده و نیستیم، ولی اگر کسی به این کشور تعدی کند دهان او را خرد می‌کنیم.

بسیج بزرگترین عامل وحدت و انسجام و یکپارچگی ملت ماست

سردار علیزاده در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج بزرگترین عامل وحدت و انسجام و یکپارچگی ملت ماست و باید از آن حفاظت کنیم تصریح کرد: بر اساس فرمایشات فرماندهی کل قوا، اگر می‌خواهیم شرایط پیروزی و موفقیت را در عالم اسلام پیش ببریم، باید تقوای فردی و گروهی را رعایت کنیم تا همه چشمه‌های جوشان تقوا را در بسیج ببینند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.