معاون سپاه قدس گفت: تغییر معادله قدرت در دنیا از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار عبدالله مبینی معاون نیروی سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهید حاجعلی کاظمی در مسجد جامع اسیابک شهر مامونیه اظهار داشت: تغییر معادله قدرت در دنیا از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است که هیمنه و قدرت پوشالی ابر قدرت‌های شرق و غرب را در هم شکست و به مردم دنیا اعتماد به نفس بخشید.

تغییر معادله قدرت در دنیا از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است / پیروی از خط ولایت فقیه و رهبری را مهمترین توصیه شهدا

سردار مبینی احیای هویت مسلمانان را از اصلی‌ترین آثار انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: پایه‌ریزی انقلاب اسلامی با تقویت حس اعتماد به نفس در ملت‌ها، معادله قدرت را در دنیا تغییر داد و اینک موجب بیداری اسلامی و پایه‌ریزی تمدن نوین و حرکت فرهنگی برای انسان‌های عدالت خواه در جهان شده است.

او انقلاب اسلامی را از عنایت پروردگار در برقراری حکومت صالحان توصیف و اضافه کرد: این انقلاب زمینه‌ساز تقویت امت اسلامی و بستری مناسب برای تشکیل امت واحده در جهان است که دشمنان از رویارویی با اقتدار و استقلال آن واهمه دارند.

پیروی از خط ولایت فقیه و رهبری مهمترین توصیه شهدا است

معاون نیروی سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروی از خط ولایت فقیه و رهبری را مهمترین توصیه شهدا دانست و ادامه داد: تا مادامی که در خط رهبری و ولایت حرکت کنیم این انقلاب از گزند تمامی توطئه‌ها مصون خواهد بود.

او شهدا را اسوه و الگویی برای همه آزادیخواهان و عدالت‌خواهان دانست و بر شناخت بیشتر این عزیزان و عمل به وصایا و توصیه‌های ارزشمندشان تاکید کرد.

سردار مبینی اضافه کرد: انتقال آرمان و رشادت‌های شهدا به نسل جوان وظیفه‌ای است که با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف فرهنگی باید انجام شود.

یادواره شهید محله (شهید حاجعلی کاظمی) به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع اسیابک شهر مامونیه برگزار و در پایان مراسم از مادر این شهید بزرگوار تجلیل شد

شهید حاجعلی کاظمی متولد ۱۳۴۷ در منطقه عین خوش در سال ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.