۱۴ هزار جهادگر در نقاط محروم استان مرکزی خدمت رسانی می‌کنند.

۱۴ هزار جهادگر بسیجی یاریگر محرومان استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با حضور در مناطق محروم و روستا‌های دور افتاده استان مرکزی، یاریگر محرومان هستند.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: امسال ۱۴ هزار جهادگر در قالب ۴۷۰ گروه جهادی در نقاط محروم استان مرکزی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی و کشاورزی در حال ارائه خدمات به مردم خدمت رسانی می‌کنند که این مهم باعث به حداقل رساندن هزینه‌های ایجاد طرح‌های محرومیت زدایی شده است.

محترمی افزود: ساخت ۲۹۰ واحد واحد مسکونی استان که در جریان سیلاب بهار امسال تخریب شده بود به سپاه روح الله واگذار شده که تاکنون نیمی از این واحد‌ها تکمیل و به بهره برداری رسیده و بقیه واحد‌ها نیز تا یکی ۲ ماه آینده کامل و به بهره برداری می‌رسد.

بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم راه اندازی شده است و ساخت خانه‌های روستایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان روستایی، برگزاری نشست‌های سبک زندگی، ارائه خدمات پزشکی و توزیع هدایا و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، از اصلی‌ترین خدمات جهادگران بسیجی است.

انتهای پیام / ج

امسال ۱۴ هزار جهادگر در نقاط محروم استان مرکزی خدمت رسانی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.