مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲ هزار تن شن و نمک در شهرستان کوثر جهت انجام عملیات زمستانی ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری شهرستان کوثر سخن می‌گفت افزود: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۵۰ کیلومتر از محور سرچم سال آینده توسط شرکت ساخت و توسعه انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه شهرستان کوثر ۳۳۰ کیلومتر راه روستائی دارد که ۱۹۵ کیلومتر آن آسفالته و مابقی خاکی و شوسه می‌باشد تصریح کرد: در قالب طرح ملی ابرار ۱۹ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان شن ریزی، بهسازی و آسفالت می‌شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل ایجاد سیستم روشنایی بصورت نقطه‌ای در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت:درچند نقطه حوزه شهرستان کوثر از جمله محور سه راه فیروزآباد روشنایی نقطه‌ای اجرا می‌شود.

رحمتی حذف نقاط حادثه خیز را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و از فرمانداران شهرستان‌ها خواست در تخصیص اعتبارات راهداری اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وحید کنعانی، فرماندار شهرستان کوثر نیز بر افزایش ایمنی جاده‌ها و سهولت عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی این شهرستان تاکید کرد و با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران گفت: وضعیت توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی کوثر بگونه‌ای است که باید با توجه به حجم تردد‌ها و ترافیک ایجاد شده در جاده‌ها با مطالعات کارشناسی نسبت به ارتقاء امنیت و افزایش امکانات موجود در جهت رفاه و رضایت مندی مترددین کوشید، به گونه‌ای که بهبود و سهولت تردد‌ها با شناسایی و حذف نقاط حادثه خیز و همچنین ترمیم روکش آسفالت میسرتر خواهد بود.

او اصلاح محور اردبیل به سرچم در محدوده روستا‌های قره قشلاق، بنیادآباد، سه راهی فیروز، سنگ آباد، آسفالت راه‌های روستایی از جمله راه روستا‌های هواشانق، جاده قدیم فیروزآباد، جاده سکر آباد، راه روستای الو و النکش و همچنین ایجاد رمپ ورود و خروج شهرک صنعتی گیوی و ورودی راه روستای شویر در ابتدای جاده، بصورت مناسب را مورد توجه و از درخواست اصلی مردم بیان کرد.

انتهای پیام/ح

ایجاد سیستم روشنایی بصورت نقطه‌ای در محور‌های مواصلاتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.