از ابتدای امسال تا کنون، ۵۷۹ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹۳.۸ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.

او افزود: از ابتدای امسال ۶۱۷ مصوبه در این کارگروه تصویب شده است که از این تعداد ۵۷۹ مصوبه برابر ۹۳.۸ درصد اجرایی گردید و مابقی در دست اجرا است.

رستمی اضافه کرد: در نشست این هفته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بخشودگی جرایم قابل بخشش تأمین اجتماعی برای ۸۹ طرح تصویب شد.

او ادامه داد: در این نشست همچنین با پرداخت ۶۴ میلیارد ریال برای تثبیت ۲۰۳ شغل در پنج طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

رستمی گفت: اعضای این کارگروه در استان با پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه ثابت از محل طرح رونق تولید برای ۹ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۵۲ نفر موافقت کردند.

او افزود: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در این نشست برای پرداخت ۱۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش از محل طرح رونق تولید با ایجاد ۱۳۵ شغل رأی مثبت دادند.

رستمی اضافه کرد: همچنین اعضای این کارگروه با پرداخت ۲۰ مورد تسهیلات سرمایه ثابت از محل بازسازی و نوسازی اصناف به ارزش ۳۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۵۹ نفر موافقت کردند.

انتهای پیام/ف

تثبیت ۲۰۳ شغل در پنج طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار