معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

با برترین مدل‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از ۳ میلیون تومان آشنا شوید.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفتیم تا نگاهی به برترین مدل‌های معرفی شده در طول سال بیندازیم. مدل‌هایی با مشخصات سخت افزاری مطلوب، کیفیت بالا و قیمتی معقول که در بازار فروش موفق بودند و خریداران نیز با استفاده از این مدل‌ها رضایت خود را اعلام کردند. در سال ۲۰۱۹ مانند گذشته شرکت‌های هوآوی و شیائومی عملکرد بسیار خوبی در بازار میان‌رده داشتند و مدل‌های اقتصادی و باکیفیت فراوانی را روانه بازار کردند. این عملکرد مثبت از طرف دو شرکت موجب شده تا به طور کلی سهم بازار و فروش هر دو برند نسبت به سال گذشته در بازار جهانی افزایش پیدا کند. اما در کنار دو شرکت چینی و محبوب بازار، سامسونگ نیز با مرعیف محصولات جدید سری گلکسی M و A توانست بیشار و بهتر از گذشته در بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌های اقتصادی حضور داشته باشد و خودی نشان دهد. مدل‌های ۲۰۱۹ سامسونگ تا حدودی انحصار هوآوی و شیائومی به بازار میان‌رده را کاهش داد. رقابت سخت هر دو شرکت موجب شد تا تلفن‌های هوشمند با کیفیت و ارزان قیمتی به بازار عرضه شده و انتخاب بین مدل‌های مختلف برای خریداران به یک چالش تبدیل شود. با این وجود در این گزارش در محدوده‌های قیمتی بین ۲ تا ۳ میلیون تومان مدل‌های محبوب و پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد، در این گزارش سعی شده تا از مدل‌هایی با مشخصات و قیمت‌های مشابه، بهترین آن‌ها معرفی شود. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: ردمی ۷

ردمی ۷ یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین مدل‌های سال به شمار می‌رود که توانست در شش ماهه اول سال ۲۰۱۹، فروشی فوق‌العاده داشته باشد. این مدل با همکاری برند ردمی تولید شده و از اولین مدل‌های سال ۲۰۱۹ شیائومی است. ردمی ۷ یک میان‌رده با کیفیت و اقتصادی محبوب است که همه امکانات مورد نیاز یک تلفن هوشمند را نه در بالاترین سطح، اما در حدی معقول ارائه می‌دهد. ردمی ۷ به پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ و حافظه رم ۳ گیگابایت تجهیز شده، این مدل از نمایشگر ۶.۲ اینچی IPS بهره می‌برد که با شیشه محافظ گلوریا گلس ۵ محافظت می‌شود، این مدل همچنین در برابر رطوبت و پاشیدن قطرات آب نیز مقاوم است. در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پشت یک دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ و ۲ مگاپیکسل به کار گرفته شده تا این مدل از پس عکاسی در روز و شب بر بیاید. وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی در پشت قاب، از قابلیت‌های ویژه ردمی ۷ است. اندروید ۹، باتری با ظرفیت بالا ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژر سریع ۱۰ واتی از دیگر قابلیت‌های مثبت این مدل هستند. در حال حاضر مدل ردمی ۸ نیز چند روزی می‌شود که با امکاناتی بهتر و قیمتی مشابه وارد بازار شده است.

شیائومی ردمی نوت ۷ با حافظه ۳۲ گیگابایت با قیمت حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تا دو میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: هوآوی

مدل: پی اسمارت ۲۰۱۹

سری پی اسمارت هوآوی با وجود آن که سابقه تولید زیادی ندارد، اما توانسته به یکی از محبوب‌ترین تولیدات این شرکت در دو سال اخیر تبدیل شود. مدل پی اسمارت ۲۰۱۹ هوآوی نیز با وجود کیفیت و مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب علاوه بر فروش بالا، به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است. البته این مدل در اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شد، اما جزئی از مدل‌های سال ۲۰۱۹ هوآوی به شمار می‌رود. پی اسمارت مشخصاتی مشابه با ردمی ۷ دارد، اما سرعت و هماهنگی بالای سخت افزاری و نرم افزاری این مدل و عملکرد بدون نقص، باگ و هنگ رابط کاربری آن، موجب شد تا بتواند تا پایان سال جاری همچنان یکی از مدل‌های پرطرفدار سال باقی بماند. این مدل انواع بازی‌های سنگین و آنلاین را نیز بدون مشکل اجرا می‌کند، اما برای این کار هوآوی در پی اسمارت از پردازنده قدرتمند کارین ۷۱۰، حافظه رم ۳ گیگابایت، اندروید ۹، باتری ۳ هزار و ۴۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است. دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسل، نمایشگر ۶.۲ اینچی با تراکم پیکسلی بالا ۴۱۵ ppi نیز از دیگر مشخصات این مدل است.

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار تا دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: سامسونگ

مدل: گلکسی A20

سامسونگ گلکسی A20 از دیگر مدل‌های محبوب رنج قیمتی کمتر از ۳ میلیون تومان است که با مشخصات خوب و قیمت مقرون به صرفه، طرفداران بسیاری دارد. شرکت سامسونگ در مدل گلکسی A20 مانند دیگر تولیدات سری َ از نمایشگر با کیفیت سوپر آمولد در اندازه بزرگ ۶.۴ اینچ استفاده کرده است. به همین دلیل گلکسی A20 از میان‌رده‌های اندازه بزرگ بازار به شمار می‌رود. در این مدل از پردازنده اکسینوس ۷۸۸۴ استفاده شده که قبلا امتحان خود را پس داده است. همچنین ۳ گیگابایت حافظه رم و پشتبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱ ترابایت نیز از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A20 محسوب می‌شود. این مدل نیز دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسل است که تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کنند. کیفیت دوربین سلفی این مدل با کیفیت ۸ مگاپیکسل هم بسیار مطلوب است و اگر به عکاسی علاقه دارید، این مدل می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد. باتری با ظرفیت بالا ۴ هزار میلی‌آمپر با شارژ سریع ۱۵ واتی قابل چشم پوشی نیست، همچنین اندروید ۹ و حسگر اثر انگشت فیزیکی در پشت دستگاه، از دیگر ویژگی‌های A20 هستند.

سامسونگ گلکسی A20 با حافظه ۳۲ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون تا دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: هوآوی

مدل:  Y9 ۲۰۱۹

یکی دیگر از مدل‌های باکیفیت و اقتصادی هوآوی در سال ۲۰۱۹ مدل Y9 است. این مدل زیبا و جذاب، هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر طراحی نرم افزاری و رابط کاربری سبک و روان، توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد. هوآوی در مدل Y9 از نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با تراکم پیکسلی بالا استفاده کرده که در قسمت دوربین سلفی دارای یک بریدگی نسبتا عریض است. علت وجود این بریدگی وجود دوربین سلفی دوگانه با سنسور‌های ۱۶ و ۲ مگاپیکسل است که یک ویژگی برتر نسبت به رقبا محسوب می‌شود. در پشت گوشی نیز دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسل با امکانات مختلف قرار گرفته تا Y9 از نظر تصویربرداری چیزی کم نداشته باشد. پردازنده پرقدرت کایرین ۷۱۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم برای انجام تمام کار‌های روزانه مناسب است و تمام بازی‌های نیمه سنگین را نیز اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مطلوب این مدل می‌توان به رنگ بندی جذاب، حسگر اثر انگشت و باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر اشاره کرد. این مدل از اندروید ۸.۱ بهره می‌برد.

هوآوی Y9 ۲۰۱۹ با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۴۰۰ تا دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: می‌A3

شیائومی مدل می‌A3 را در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کرد و از این جهت، این مدل دارای امکانات مناسب‌تری نسبت به مدل‌های معرفی شده است. به عنوان مثال حسگر اثر انگشت در این مدل در زیر نمایشگر جای گرفته که سرعت بالایی نیز دارد. همچنین دوربین اصلی می‌A3 از سه سنسور ۴۸+۸+۲ مگاپیکسل تشکیل شده که کیفیت نهایی تصاویر ثبت شده با این مدل را بالا می‌برد، با وجود دوربین سلفی با کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی، می‌A3 از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار برای عکاسی به شمار می‌رود. شیائومی با استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵، حافظه رم ۴ گیگابایت و اندروید ۹، از پس تمامی کار‌های روزانه و حتی نیمه سنگین برمی‌آید. البته مدل رم ۶ گیگابایت A3 نیز در بازار یافت می‌شود. وجود نمایشگر سوپرآمولد ۶.۱ اینچی با تراکم پیکسلی بالا و باتری با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی‌آمپر از دیگر نکات مثبت این مدل میان‌رده هستند.

شیائومی mi A3 با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۶۰۰ تا دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: سامسونگ

مدل: گلکسی A30s

هر ویژگی فوق‌العاده‌ای که از یک میان‌رده باکیفیت انتظار دارید در گلکسی A30s یافت می‌شود. این مدل که نسخه بروزرسانی شده گلکسی A30 است، با اضافه شدن چند قابلیت اساسی مانند حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، شارژ سریع و دوربین سه‌گانه، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. صفحه نمایش سوپرآمولد ۶.۴ اینچی این مدل علاوه بر اندازه بزرگ، کیفیتی در حد مدل‌های بالارده بازار دارد. پردازنده اکسینوس ۷۹۰۴ و حافظه رم ۴ گیگابایت مانند تمامی مدل‌های این فهرست برای انجام کار‌های روزانه و نیمه سنگین مناسب است. دوربین سه‌گانه این مدل دارای سنسور‌هایی با کیفیت ۲۵+۸+۵ مگاپیکسل بوده و تصاویری عالی ثبت می‌کند. دوربین سلفی این مدل نیز ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد. اندروید ۹، باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A30s هستند.

سامسونگ گلکسی A30s با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۸۰۰ تا دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: ردمی نوت ۸

جدید‌ترین مدل سری ردمی نوت شیائومی را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های این فهرست نامید، ردمی نوت ۸ با ارائه مشخصات فنی مطلوب در کنار قیمت مناسب، ارزش خرید بالایی دارد و در مدت کوتاه عرضه این مدل، توانسته فروش بالایی داشته باشد. شیائومی در این مدل از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با حاشیه باریک، تراکم پیکسل بالا و محافظ صفحه گلوریا گلس ۵ استفاده کرده است. همچنین پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ با ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه اندروید ۹، برای اجرای برنامه‌های روزانه و نیمه سنگین مناسب است. ردمی نوت ۸ از دوربین اصلی چهارگانه با سنسور‌های ۴۸+۸+۲+۲ بهره می‌برد که با ارائه انواع قابلیت‌های برتر عکاسی، تصاویر عالی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی این مدل نیز در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر جای گرفته و ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد. باتری ۴ هزار میلی‌آمپری با شارژ سریع ۱۸ واتی هم طول عمربالایی دارد و هم به سرعت شارژ می‌شود. رنگ بندی جذاب و متنوع، دیگر ویژگی ردمی نوت ۸ شیائومی است.

شیائومی ردمی نوت ۸ با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۸۰۰ تا دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از دو میلیون تومان


گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۶:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان می خواستم ببینم با ۲میلیون تومان تا ۳میلیون تومان بهترین گوشی بین شیائومی و سامسونگ چیه؟
ملاک هایم هم اینه ۱.دوربین پشت خوب باشه ۲.توان اجرای برنامه های سنگین مثل بازی رو داشته باشه و در آخر این که قدرت باتری بالایی داشته باشد.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
به نظر من گوشی های سامسونگ خیلی زیبا و پر قدرت هستند.در گوشی های زیر 3 میلیون هم a30s خوبه.بعد گوشی های شیایومی و هواوی.
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
خریدن گوشی های میانرده به نظرم اشتباهه. این گوشی ها تا یه مدت اوکین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
گوشیش خوبه از نظر من
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
هواوی y9 خیلی خوبه ولی گلس خوبی برای این گوشی نساختن وگرنه همه گوشی های هم رده رو میخوره
Iran (Islamic Republic of)
بی نت :|
۱۱:۰۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
فقط نوت 9 ... بقیش سو تفاهمه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خواهرم امشب شیائومی نوت8 گرفت سه تومن.گوشی خوبیه
United States of America
king
۲۰:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فقط a20
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۲:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوش به حالش
Iran (Islamic Republic of)
raha
۱۹:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
به نظر من گوشی A10s خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
الان این گوشی بدون نت با گوشی ثابت بدرد چی می خوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ساقول عبدا...
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۱۸:۰۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت آرزوی دست نیافتنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
موبایل بدون اینترنت مفتش هم گرونه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تو این لیست میشه گفت فقط دوتا خوبن
شیائومی مدل: ردمی نوت ۸
هوآوی مدل:  Y9 ۲۰۱۹
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
شیاومی واقعا بهتربن برند دنیاعه من ردمی ۷ دارم و فوق العاده راضیم مشخصات گوشی مشخصات a30 s ولی قیمت تقریبا نصف واقعا شیاومی حرف نداره
نه فقط گوشیاش تمامی وسیله های شیاومی بی نظرین از پاور بانک تا گوشی و ساعت مچی
از لحاظ کیفیت و قیمت واقعا در رتبه ۱ و بدون رقیب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام گوشی های اندرویدی نوکیا عالیه اونا رو هم بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آنر 8x رو هم باید قرار میدادین
قیمتش جدیدا زیر 3 میلیون شده!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۰۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا مردم الان بخاطر وضعیت مالی نامطلوب به سمت گوشی های ساده تمایل بیشتری پیدا کردند.حالا چرا گوش های ساده ایرانی(خدایی نمیگم عالی،اما خوبن)معرفی کنین،اون موقع دم از حمایت داخلی میزنین.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۵:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کلا به نظرم گوشی های سری A و note و s واقعا عالی هستن البته سری A هم از تظر اقتصادی، و هم از نظر کاربردی خوب هستند
Iran (Islamic Republic of)
سجاد پریخانی
۱۵:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
الان تو ایران دقیقا گوشی هواوی میت ۸ من با گوشی نوکیا ۱۱۰۰ پدربزرگم چه فرقی داره...؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
گوشیهای جدید بدون اینترنت بین الملل دقیقا مثل پاره آجر هستن.مخصوصا بدون خدمات گوگل
Iran (Islamic Republic of)
Agahi90.iR
۱۵:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
این قیمت ها واقعا ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چه فایده وقتی اینترنت قعطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
باشگاه جان سلام تو رو به قران دقیق همینو به اونایی که اینترنت همراه اول رو قطع کردن بگید چرا تبعیض قائل میشید بین استان ها مگه ما زندگی نداریم کار و کاسبی نداریم دانشجو نداریم واسه این مملکت نمیدونن اکثرا از طریق نت گوشی وصل میشیم به اینترنت جهانی شما دقیق این پیام های مردمو واسه مسولین بفرستید تا ببیندد مردم چی می کشن الان چرا اینترنت همراه استان کردستان رو وصل نمی کنن پیگیر شید لطفاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وقتی اینترنت نیست مفت نمی ارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
چرا به درد میخوره بکنیم تو چشمون تا راحت بشن خخخخخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
موبایل بدون اینترنت فقط مثل ولکی تاکی میمونه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من خودم آدم گوشی بازی هستم خیلی گوشی عوض مبکنم یکی ازگوشیهایی که تواین بازاردیدم که واقعاقیمتش نسبت به کاراییش ارزش داره هواوی y9 2019هست عالیه ما با a50باa7 2018با شیائومی mi a2 plusتست کردیم ازهمشون قویتربودچه سرعت چه دوربین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اقای گوشی باز چیش نسبت ب a50قویتر بود مثلا حافظه ۱۲۸گیگش یا دوربین سلفی ۲۵ مگامثلا یا رم مثلا. زمین تا اسمون فاصله دارن برادر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بس قیمت گوشی سونی هم بزارید اکسپریا 5 و 10
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وقتی اینترنت نداریم گوشی میخایم چیکار...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
میشه همراش گردو شکست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
گوشیت ۵۰میلیونی باشه یا ۱میلیون وقتی نت نیس به چه درد میخوره خداوکیلی
دوهفتس نت نداریم گوشیامون هنگ کرده اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آيفون 6s پلاس 16G
قيمتش ٣ميليون هست چرا نزاشتين؟؟
اپل بگيريد دستتون تازه ميفهمين موبايل يعني چي.
Iran (Islamic Republic of)
پشمک
۱۱:۵۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اپل بجز کلاس چیز دیگه ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نوشته گوشی های ۲۰۱۹ بخونید بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
متاسفانه محدودیت های اپل در ایران زیاد شده مثلا همین ده روز که نت قطعه ایفون دارا نمیتونن از برنامه های ایرانی استفاده کنن واقعا زجر اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
baba khafan
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اگه اینترنت موبایل وصل نشه فرقش با نوکیا ۱۱۰۰ چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا شما اخر کلاسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اپل ، گوشی های قبل از تو سو تفاهم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دیگه به جای حساب گوگل باید از حساب سلام استفاده کنیم خخخخخ خدایا توبه
ولا آفتابه خونه ما ساخت چینه نمیدونم با چه رویی میگن مرورگر ساختیم . اول که همیشه خرابه دوم هم که تمام سرچ هارو واگذار میکنه به گوگل که اونم چون قطعه نتیجه سرچ نامشخص . اول یه مرورگر بسازید بعد از اینترنت ملی بگید . یه شبکه داخلی درست کردن که دیگه انقد ادعا نداره مثل این میمونه ده تا کامپیوتر رو با هم شبکه کنی ولا کار پیچیده ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۱۲:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
شما برای مثال از یاندکس یبار استفاده کن اونموقع فرق بین اینترنت ملی روسیه و اینجا رو متوجه میشی من خودم سی درصد سرچهام با یاندکس بود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پس glx کو؟خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
تا زمانیکه نت وصل نشه گوشی ده میلیونی با گوشی پونصد تومنی هیچ تفاوتی نداره. فعلا ۱۱۰۰ از همه بهتره با این شرایط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
شما فقط ۳ برند پر فروش تو ایرانو برسی کردید وگر نه گوشی های خیلی بهتر از اینها هم میشه پیدا کرد با قیمت کم تر از ۳ میلیون وثلا ۲ نمومه اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو و ایسوز زنفون مکس پرو که با رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگ پردازنده قوی مثلا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری زنفون با ختلاف از این گوشی ها بهتر هستند و متاسفانه بخاطر عدم تبلیغات تو بازار ایران ناشناخته هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
با نوکیا خصومتی دارید آیا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نوکیا هم خیلی مقرون به صرفه نیس به دلیل گوریلا گلس 3 و پردازنده ضعیف با توجه به قیمتش تو اکثر گوشی های میان ردش
Iran (Islamic Republic of)
خدایا نتو خودت وصل کن
۰۹:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
حداقل بگین وصل نمیشه امیدوار نباشیم چشم به راه نباشیم اینطور اسون تره
Iran (Islamic Republic of)
Mohaned
۰۹:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من نمی دونم درحالی که اینترنت بین الملل وصل نیست گوشی هوشمند به چه دردمردم میخوره
۱-گوشی ها آبدیت میخواین که باید هرفصل آبدیت کنی
۲-آبدیت نکنی گوشی هنگی میشه ودور ریختنی میشه
۳-گوشی بی نت یعنی یک تیکه آشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دس رو دلم نذار دو هفتس منتظر آمدیتم:(((((
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت adsl بگیر مشکلت حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
قیمت گوشی قابل قبول نیست. مثل قیمت همه چیز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
باید نت وصل باشه که گوشی کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کلا رده قیمتی دو تا سه میلیون دست شرکت شیائومی هست و از اواخر ۲۰۱۸ تا قبل از معرفی redmi note 8 pro ، یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار جهانی شیائومی نوت هفت و نوت هفت پرو بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مجانی هم موبایل نخرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
امواج موبایل ضرر داره و طبق آخرین تحقیقات دانشمندان این موضوع را تایید کردن اما سرمایه دارای زورگو اجازه نمیدن مردم آگاه بشن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اطراف انسان حتی اگه موبایل نباشه پر از امواج مضر هست:/
و یچیز دیگه .. اگه ناراحتی جای غر زدن برو یه موبایلی اختراع کن که امواج مضر نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
از موبایل بدم میااااااااااااد مردمو بدبخت کرده
Iran (Islamic Republic of)
xD
۱۲:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
از مردم بدم میاد موبایل بدبخت کرده :o
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
غار اجاره میدم متری 5 تومن
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۷:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وقتی اینترنت نباشه گوشی هوشمند میخای چیکار ی بخش معرفی گوشی ساده بزار اینترنت ک وصل شدنی نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فقط سامسونگA20
Iran (Islamic Republic of)
Ho
۱۷:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فقط۱۱۱
Iran (Islamic Republic of)
raha
۱۹:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
گوشی هوشمند خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
گوشی هوشمند خوبخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
موقعی که اینترنت ها وصل نیس گوشی به چه درد ما میخورد خداوکیلی
آخرین اخبار