بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: ضعیف‌ترین پرسپولیسی که به یاد دارم را دربازی امروز شاهد بودیم.

رحمانی: ضعیف‌ترین پرسپولیس را شاهد بودیم / شرایط همه چیز در باشگاه صنعت نفت بد استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در خصوص بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین پرسپولیسی گیر ما بیاید و واقعا ضعیف شده است. با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم این تیم شرایط خوبی ندارد. اما آن‌ها به هرشکلی بود توانستند پیروز شوند.  

او ادامه داد: همه چیز در صنعت نفت بد است و بحث پول مطرح نیست. متاسفانه اوضاع خوب نیست. یک بازیکن ۵ روز به تمرین نمی‌آید یکی بعد از ۱۰ روز می‌آید. سرمربی تیم ۴ ماهی  است قصد رفتن دارد، حتما مشکلاتی وجود دارد که او را در این شرایط گذاشته است.

بختیار در ادامه بیان کرد: اسکوچیچ حق دارد به عنوان یک مربی خارجی در فوتبال ایران پولش را بگیرد، چون زحمت می‌کشد. تمام بازیکنان تیم گفتند تا اول پول او را بدهند و بعد مطالبات بچه‌ها  پرداخت شود و حالا هم که خبری از پول نیست. خدا را شکر بازی مقابل سپاهان کنسل شد، همه می‌دانند سپاهان چه بازیکنانی دارد و چه هزینه‌ای کرده است.  

رحمانی در انتها بیان کرد: عیسی زاده واقعا برای ما زحمت می‌کشد و ما هم  حمایت کردیم. بهتر است آقایان برای تیم کاری بکنند. بچه‌هایی هستند که از نیم فصل دوم سال قبل از باشگاه طلبکار هستند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ قرمزها با سوخت نفت به یک چهارم نهایی رسیدند


انتهای پیام/

اظهارات رحمانی در خصوص  صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار