دومین مدرسه اشتغال شریف کشور امروز در گلستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سحر مدیر مدرسه اشتغال شریف گفت: کشف استعداد و توانمندی دانشجویان، مهارت‌آموزی و کارورزی و آماده کردن دانشجویان برای ورود با بازار کار از اهداف و برنامه‌های این مدرسه است.


سحر احمدی افزود: شرکت‌کنندگان در این مدرسه  در طول چهار ماه، دوره‌های آموزشی را به منظور شکوفایی و پرورش توانایی‌ها و استعداد‌ها سپری می‌کنند.


استاندار گلستان هم در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: مدرسه اشتغال راه ورود به بازار کار را کوتاه‌تر خواهد کرد


هادی حق شناس با تأکید بر این که مدرسه اشتغال کمبود نیروی توانمند را جبران خواهد کرد، ادامه داد: در این مراکز مهارت آموزی، کارآموزی، نوآوری و کارآفرینی روی خواهد داد و این افراد به دنبال ایجاد شرکت‌ها دانش بنیان خواهند رفت.


حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد منطقه آزاد تجاری در گلستان اشاره کرد و گفت: فرصت بی نظیر برای استان ایجاد شده که زمینه ساز توسعه استان خواهد بود.


استاندار گلستان با اشاره به ایجاد شهر هوشمند افزود: از همه دانشگاهیان و دانشجویان می‌خواهم که نیم نگاهی از نظر ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ارزش افزوده به مناطق آزاد داشته باشند.


نخستین اولین مدرسه اشتغال کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شد و وزارت علوم مقرر کرد که تا تابستان سال آینده مدرسه اشتغال در چهار استان کشور راه اندازی شود که گلستان، نخستین استان بود.


انتهای پیام / فا


افزایش مهارت‌های کارآفرینی در مدارس اشتغال شریف

 

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.