بازیکن پرسپولیس گفت: بازی های خوبی ارائه می دهیم و موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم اما در ضربات آخر کم دقت هستیم.

ترابی: از موقعیت ها به خوبی استفاده نمی کنیم/ فرقی ندارد در مرحله بعد، کدام تیم حریفمان باشدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش در بازی برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی اظهار داشت: در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفتیم، اما خوشبختانه با پیروزی در این بازی  توانستیم جبران کنیم. امیدوارم بتوانیم با همین روند در بازی‌های لیگ حاضر شویم.  

ترابی در واکنش به این که در بازی‌های اخیر بدشانس بود و توپ هایش به تیر دروازه اصابت می‌کرد گفت: خوشبختانه این بار توپم به تیر نخورد و گل شد.


بیشتر بخوانید: کنعانی زادگان: امیدوارم بتوانیم این پیروزی‌ها را در لیگ هم تکرار کنیم/ ویلموتس رابطه خوبی با بازیکنان دارد/ از برانکو اطلاعی ندارم


هافبک ملی پوش پرسپولیس در واکنش به شایعاتی که درباره انتخاب برانکو به عنوان سرمربی  جدید تیم ملی مطرح می‌شود گفت: درباره تیم ملی هیچ صحبتی ندارم، زیرا از هیچ چیز اطلاعی ندارم.

او درباره نارضایتی هواداران از نتایج پرسپولیس در هفته‌های اخیر عنوان کرد: مسلما در هفته‌های آینده بهتر می‌شویم. به اعتقاد من خوب بازی می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما در ضربات آخر کم دقت عمل می‌کنیم. امروز یک گل زدیم، اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و این به کم دقت بودن ما برمی گردد و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این ضعف را برطرف کنیم.

ترابی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد تیمش در مرحله بعدی جام حذفی با کدام تیم بازی کند گفت: ما پرسپولیسیم و هر تیمی حریف ما باشد باید آن را ببریم تا به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات ترابی پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار