شهرداری و شورای اسلامی برای اجرایی شدن طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا برای تمامی شهرهای خراسان رضوی همکاری می کنند.

اجرای پروژه تفکیک ار مبدا پسماند خشک در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،میثم کرمانی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در جلسه ای مشترک با رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی تربت حیدریه در خصوص اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماند خشک در این شهر گفت:با توجه به تجربیات حوزه زیست محیطی سازمان در شهرهای مختلف آمادگی داریم تا با همکاری شهرداری و شورا این طرح را به نحو مطلوبی در تربت حیدریه اجرایی کنیم.

او با اشاره به لزوم جدیت مسئولان شهری تربت حیدریه در اجرای قانونمندو سازماندهی شده این طرح ادامه داد: قطعا با حمایت شهرداری و شورای شهر می توان به موقعیت این طرح ،تامین منافع زیست محیطی برای عموم مردم و ایجاد درآمد پایدار برای حوزه مدیریت شهری امیدوار باشیم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به اینکه اهداف آتی این نهاد و چشم انداز های ترسیم شده برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری های استان است، گفت:به عنوان یک هدف بزرگ ، برنامه ریزی داریم و به صورت سیستماتیک و نرم افزاری  در حوزه سازماندهی و فروش محصولات و تولیدات بومی هر شهر ورود پیدا کنیم که در صورت حمایت شهرداری ها و شورا های اسلامی و موفقیت این طرح منبع در آمدی پایداری برای حوزه مدیریت استان ایجاد خواهد شد.

کرمانی افزود: در صورت سازماندهی پروژه ها و طرح های بزرگ و سود آور تمامی شهرها به صورت متمرکز می توان در یک مدل اقتصادی مطلوب با استفاده از ظرفیت های سازمان همیاری و تامین مالی آنها ،اتفاق های خوبی را برای اقتصاد استان به عنوان رقم زد.

 

پشتیبانی مجموعه شهرداری در حوزه های مدیریت شهری 

 

الله یاری رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی هم در این باره گفت :این نهاد به مثابه یک پدر ، پشتیبان مجموعه شهرداری های استان تلقی می شود و با توجه به ظرفیت های مطلوبی که از آن برخوردار است می تواند در حوزه های مختلف مدیریت شهری استان موثر عمل کند.

او ادامه داد: باید تلاش شود در تمامی حوزه ها از ظرفیت های فراوان فنی ،کارشناسی و اقتصادی سازمان همیاری استفاده شود ،چرا که این امر به سود شهرداری های استان خواهد بود.

انتهای پیام //ا.ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.