یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: جنگ اقتصادی بین برخی کشور‌ها و دولت‌ها در جهان مرسوم است، اما جنگ اقتصادی علیه ایران خبیثانه و رذیلانه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ پاسدار غلامرضا احمدی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس روز سه‌ شنبه در همایش بسیجیان سبزوار گفت: دشمن از طریق جنگ اقتصادی و روانی در پی بازسازی قدرت شکست خورده خود در طول چهل سال قبل است.

او ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی سیطره استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار از ایران خارج شد و امروز به ملتی آزاد، مستقل و الگو برای کشور‌ها تبدیل شده‌ایم.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: جنگ اقتصادی بین برخی کشور‌ها و دولت‌ها در جهان مرسوم است، اما جنگ اقتصادی علیه ایران خبیثانه و رذیلانه است.

سردار احمدی افزود: راهکار مقابله با جنگ اقتصادی تعامل و مذاکره با آمریکا نیست بلکه تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درونی است.

او ادامه داد: در مقابله با ترفند دشمن باید همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی همسو و متحد حرکت کنیم.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس  گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تفکر بسیجی چشم و طمع دشمن را از ملت ایران دور کرد و مادامی که بسیج در میدان باشد فضایل انقلاب زنده و ماندگار است.

سردار احمدی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی جبهه مقاومت اسلامی دست استکبار را از منطقه کوتاه کرده و در آینده نزدیک شاهد پیروزی ملت یمن علیه دشمنان و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام//ف.س
 
 

با پیروزی انقلاب سیطره استکبار جهانی از ایران خارج شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار