عبداللطیف گفت: در روند پروژه بازسازی سوریه، واگذاری پروژه‌ها به شرکت‌های ایرانی در اولویت مسئولان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل محمد عبداللطیف وزیر مسکن سوریه در همایش تجاری ایران و سوریه در همایش تجاری ایران و سوریه با اشاره به اینکه ما امروز تفاهم نامه مشترک با ایران را در حوزه بازسازی در سوریه امضا می‌کنیم، اظهار کرد: اواویت تمام مسئولان و مقامات سوری در روند بازسازی این کشور به نیرو‌های ایرانی اختصاص پیدا کرده چرا که پیروزی ارتش سوریه و فرماندهان آن‌ها در مقابله با دشمنان با حمایت برادران ایرانی ما صورت گرفته است.

وزیر مسکن سوریه بیان کرد: رویکرد دولت سوریه در روند بازسازی همکاری با کشور‌های دوست و همراه از جمله ایران است از این رو امضای تفاهم نامه میان ۲ کشور گام‌های عملی را در جهت تحقق اهداف ما محقق می‌کند.


بیشتر بخوانید: حداکثر سهم ایران در اقتصاد سوریه ٤٩ درصد است/ همکاری ۲ جانبه ایران و سوریه برای ساخت و ساز‌ها 


وی بیان کرد: امتیاز چنین شراکتی بدون شک به سود ۲ طرف است چرا که امکان لجستیک کافی در سوریه وجود دارد و شرکت‌های ایرانی می‌توانند در تمام پروژ‌های سوریه مشارکت کنند و نیازی به حضور در مناقصه ندارند.

عبداللطیف همچنین به موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سوریه اشاره کرد و گفت: سازمان سرمایه‌گذاری توسعه مسکن و املاک در سوریه ۳۶ مرکز را به سماحت ۴ هزار هکتار در حدود ۲ هزار واحد در حال ساخت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار