فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: بیش از هشت هکتار از اراضی ملی استان یزد در آبان ماه امسال از زمین خواران باز پس گرفته شد.

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در آبان ماه امسال بیش از هشت هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متجاوزین قلع و قمع و رفع تصرف گردیده است.

او افزود: در این مدت نیرو‌های یگان حفاظت با کمک واحد حقوقی اداره کل و شهرستان‌ها موفق به تشکیل یک فقره چرای غیر مجاز دام و ۱۷ فقره پرونده تخریب و تصرف ،ماده ۵۵، به مساحت بیش از ۴۲ هکتار شده اند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: همچنین درماه گذشته مساحتی بیش از یک هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی طعمه حریق شده است که با کمک جوامع محلی و کوهنوردان اطفاءشد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در شش ماهه نخست امسال بیش از ۸۲ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان اراضی ملی آزاد شد.

او افزود : همشهریان در صورت مشاهده هرگونه حریق، تخریب و تصرف وغیره در عرصه‌های منابع طبیعی سریعاً با تلفن ۱۵۰۴ که تلفن شبانه روزی این اداره کل می‌باشد تماس گرفته و ما را از محل و نوع وقوع جرم آگاه نمایند تا مأموران ما در کمترین زمان در محل حضور یابند.

انتهای پیام/ی

رفع تصرف  بیش از هشت هکتار از اراضی ملّی  در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.