آل اسحاق گفت: بسبج گره گشای مشکلات اقتصادی و در واقع در حکم عصای موسی است.

بسیج در حکم عصای موسی استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،یحیی آل اسحاق رییس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی به مناسبت روز بسیج گفت: بسبج در حکم عصای موسی است و گره گشاست و در طول تاریخ، نشان داده شده که بسبج یک ایده است، زمانی که در مورده بسیج صحبت می کنیم نتایج مثبتی را شاهدیم که در طول ۴۰ سال گذشته بدست آورده ایم.
 
هرجایی که فضای بسیجی وجود دارد رونق و اقتدار در آنجا حاکم است به گونه‌ای که ترامپ معتقد است ۷ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کرده ولی نتوانسته نتیجه‌ای کسب کند و این به دلیل راه و روش بسیجی است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق تصریح کرد: کل استکبار دست در دست هم دادند تا ایران را نابود کنند اما موفق نشدند و تمام کسانی که بر علیه ما بودند امثال صدام دیگر وجود خارجی ندارند و این رویکرد تنها با روحیه و منش بسیجی وار شکل گرفته است.


آل‌اسحاق بااشاره به اتفاقات اخیر کشور تصریح کرد: این اتفاقات اخیر نتیجه برنامه‌ریزی سلطنت‌طلبان و منافقین بود اما نتیجه‌ای جز شکست نداشت و بسیج و تمام مردم ایران از پس این مسئله نیز به خوبی برآمدند و روز گذشته نیز مردم علی‌رغم گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی باز هم با نظام بیعت کردند.


وی تاکید کرد: باید امروز خدا رو شاکر باشیم به دلیل وجود نظام جمهوری اسلامی و وجود با برکت مقام معظم رهبری چرا که سیاست‌های هوشمندانه ایشان در تمامی مقاطع راهگشای کار کشور بوده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: ما باید با تمام وجود قدردان تلاش‌های نیروهای نظامی و مردمی کشورمان باشیم و برای پیشرفت و رشد کشورمان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار