نسخه 5G پرچمدار گلکسی S11 با سخت افزار قدرتمند خود، توانست تمامی پرچمداران سری S و نوت سامسونگ در سال ۲۰۱۹ را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ و معرفی تمامی پرچمداران مورد انتظار، اخبار دنیای تلفن‌های هوشمند به سمت شایعات و حاشیه‌های پرچمداران سال آینده شرکت‌های بزرگ سوق پیدا کرده است. تا حدود دو ماه و نیم دیگر هم سامسونگ و هم شرکت‌هایی مانند شیائومی از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهند کرد. تا کنون خبری در باره سری می ۱۰ شیائومی منتشر نشده، اما سری گلکسی S11 سامسونگ این روز‌ها به ترند یک دنیای فناوری تبدیل شده است. پرچمدار جدید سامسونگ در چندین نسخه و با ویژگی‌های بسیار جذاب راهی بازار خواهد شد، ساعتی پیش نتیجه آزمایش‌های این مدل در بنچمارک معتبر Geekbench نیز منتشر شد که نشان می‌دهد، پرچمدار جدید سامسونگ از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد.

کسب امتیاز بسیار بالا سامسونگ گلکسی S11 5G در آزمایش‌های اولیه

سری گلکسی S11 در چند مدل معرفی می‌شود؟

قبل از هر چیزی باید اعلام کرد که طبق اخبار موجود، سامسونگ سری گلکسی S11 را در سه مدل با نام‌های گلکسی S11e یا قیمت مناسب‌تر و اندازه حدود ۶.۳ تا ۶.۴ اینچ، مدل اصلی گلکسی S11 با اندازه ۶.۷ اینچ و نسخه پلاس با اندازه ۶.۹ اینچ معرفی خواهد کرد. هنوز به طور رسمی پشتیبانی از فناوری 5G در این سری مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد سامسونگ دو مدل S11 را در دو نسخه LTE و 5G معرفی می‌کند و مدل S11 پلاس تنها با پشتیبانی از فناوری 5G عرضه خواهد شد. در این حالت در واقع باید منتظر معرفی ۵ مدل از سری گلکسی S11 باشیم.

کسب امتیاز بسیار بالا سامسونگ گلکسی S11 5G در آزمایش‌های اولیه

پرچمدار S11، 5G با مشخصات فنی قدرتمند در راه است

به این ترتیب مدل اصلی پرچمدار گلکسی S11 نیز در دو مدل معمولی و 5G به بازار می‌آید، اما بنچمارک Geekbench در جدیدترین آزمایش خود مدل 5G گلکسی S11 را مورد بررسی قرار داده که نتایج آن بسیار امیدوار کننده است. این مدل در بازار بین‌الملل با پردازنده ۷ نانومتری Exynos ۹۸۳۰ و در بازار آمریکا با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ تولید خواهد شد که هر دو از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند. این مدل مانند S10 پلاس دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم بوده و طبق شایعات دارای دوربین با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل است.

کسب امتیاز بسیار بالا سامسونگ گلکسی S11 5G در آزمایش‌های اولیه

نتایج بنچمارک S11، 5G توانست مدل‌های S10، S10 پلاس و نوت ۱۰ پلاس را شکست دهد، بر اساس نتایج عملکرد این مدل در حالت پردازنده چند هسته‌ای بسیار عالی است، اما در حالت تک هسته‌ای هنوز جای کار دارد. در بنچمارک Geekbench امتیاز گلکسی S11، 5G علی‌رغم امتیاز بالا هنوز هم فاصله زیادی با آیفون ۱۱ دارد.

انتهای پیام/

عملکرد عالی گلکسی S11 5G در اولین آزمایش‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار