انتشار تصاویر و اطلاعات پرچمدار گلکسی S11e سامسونگ

گوشی گلکسی اس ۱۱‌ای قرار است رقیبی قدرتمند برای تلفن همراه آیفون ۱۱ باشد.

انتشار جزئیاتی از پرچمدار آینده سامسونگ +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها یک روز پس از انتشار رندرهای پرچمدار سامسونگ گلکسی S11، تصاویر و رندر‌های بیشتری از دیگر پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد. رندر‌های جدید جزئیات بیشتری از گوشی Galaxy S11 را نشان می‌دهد. سامسونگ گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۱ خود را رقیب قدرتمند آیفون ۱۱ می‌داند.


بیشتر بخوانید: رشد سامسونگ، هوآوی و شیائومی و کاهش فروش اپل و نوکیا در بازار سه ماهه گذشته اروپا


با انتشار مشخصات تلفن همراه Galaxy S11 می‌توان به مقایسه آن با پرچمدار کنونی اپل یعنی آیفون ۱۱ پرداخت. سامسونگ در برای افزایش کیفیت عکاسی در گوشی Galaxy S11e آن را به سه لنز قدرتمند مجهز کرده و در واقع این دستگاه دارای دروبینی سه گانه است. اگرچه اطلاعات زیادی از کیفیت و توانایی دوربین گوشی مذکور اعلام نشده است، ولی برخی از کارشناسان معتقدند دوربین اصلی گلکسی اس ۱۱‌ای کیفیتی عکس‌برداری برابر ۱۰۸ مگاپیکسل و دروبین سلفی آن کیفیتی برابر ۴۸ مگاپیکسل دارد. این در حالی است که رقیب این گوشی یعنی iPhone 11 مجهز به دوربین دوگانه است.

انتشار جزئیاتی از پرچمدار آینده سامسونگ +تصاویر

برتری نسبی پرچمدار آینده سامسونگ نسبت به آیفون ۱۱

مهندسان سامسونگ وعده داده‌اند در مدل‌های دیگر سری گلکسی اس ۱۱ مانند +Galaxy S11 توانایی دوربین عکاسی گوشی به مراتب بالاتر می‌رود و با قابلیت بزرگنمایی ۵ برابر لحظات ناب و خاطره‌انگیز کاربران را به خوبی ثبت می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال آن است که کاستی‌ها و عقب ماندگی‌های گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ خود در مقایسه با آیفون‌های ۱۱ را با ایجاد توانایی‌های شگفت‌انگیز در تلفن‌های همراه Galaxy S11 جبران کند.

آنچه در تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی اس ۱۱ مشخص نیست و محل درگاه سیم‌کارت روی بدنه است و به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد این موضوع را هم‌چون رازی نگه دارد. سامسونگ قصد دارد با تولید گوشی‌های جدید خود به طور کلی با نمایشگر‌های حال حاضر موجود در گوشی‌های کنونی سری S خداحافظی کنند.

انتشار جزئیاتی از پرچمدار آینده سامسونگ +تصاویر

احتمالا سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S11e را در یک رویدار ویژه در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ به صورت رسمی به کاربران و طرفداران این شرکت معرفی می‌کند. تمامی مدل‌های آینده خانواده گلکسی اس سامسونگ از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

تجهیز پرچمدار آینده سامسونگ به دوربین سه‌گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار