نماینده مردم تهران گفت: دشمنان از مردم ایران شناخت دارند، اما فراموش می‌کنند که مردم ما همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

دشمنان ایران حمایت مردم از انقلاب را فراموش می‌کنندمحمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس دهم و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راهپیمایی مردمی حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور، گفت: ملت ایران سرمایه معنوی و مالک حقیقی انقلاب اسلامی و ایران هستند. به همین دلیل هم هرگاه احساس کنند که کشور و نظام را خطری تهدید می‌کند، از نظام و کشور حمایت می‌کنند.

او در رابطه با اینکه آشوبگران با ایجاد ناامنی به دنبال سوءاستفاده از این شرایط هستند، اظهار کرد: دشمنان از مردم ایران شناخت دارند. اما فراموش می‌کنند که مردم ایران همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند. آنها امروز نیز مانند گذشته با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.


بیشتر بخوانید: مردم با محکوم کردن اغتشاشات، تیر محکمی بر قلب آمریکا زدند/ جنگی که در روزهای اخیر در خیابان های ما آغاز شد یک سناریوی جهانی بود/ دشمنان از خط قرمزهای ما عبور کنند، نابود می‌شوند


انتهای پیام/

برچسب ها: راهیپیمایی ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار